וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HOT: נוזיל את מחירי הסלולר ב-30%

ערן גבאי

24.1.2007 / 12:12

חברת הכבלים ביקשה ממשרד התקשורת רישיון לספק שירותי סלולר על גבי תשתיות של חברות הסלולר הקיימות

חברת הכבלים הממוזגת העבירה היום בקשה רשמית למנכ"ל משרד התקשורת, מרדכי מרדכי, לקבלת רישיון סלולרי, במטרה להפוך למתחרה נוסף בשוק הסלולר בישראל. מנכ"ל הכבלים, דוד קמיניץ, הכריז היום כי הכבלים מתכוונים, אם יאושר להם, לפעול בשוק הסלולר על גבי תשתיות של חברות הסלולר הקיימות (מודל MVNO) ולהוזיל את מחיר דקת שיחה סלולרית בישראל בכ-30% כבר בשלב ראשון.

הממשלה קבעה ב-12 בספטמבר 2006, כי משרד התקשורת ומשרד האוצר צריכים לבחון דרכים לפתיחת שוק הסלולר לתחרות נוספת. ההערכה הרווחת בקרב אנשי הרגולציה בישראל היא שענף הסלולר סובל מכשל שוק. חברות הסלולר מעלות מחירים באופן תדיר, ומחקות אחת את השנייה באופן קבוע.

שוק הסלולר בישראל מהווה כ-58% מעוגת ההכנסות של שוק התקשורת, כך שסך הכנסות ענף הסלולר מסתכם בכ-16 מיליארד שקל בשנה. קמיניץ אמר היום כי הוא מצפה שמשרד התקשורת יכיר בצורך בקיומו של מפעיל סלולר נוסף בישראל, שיוזיל משמעותית את מחירי השיחות ויפנה למשתמשי הסלולר שאינם מעוניינים בשירותי הערך המוסף ושירותי הדור השלישי, אליהם מופנה הפוקוס של חברות הסלולר כיום. במקום זאת, יושם הדגש על משתמשים שמבקשים לנצל את מכשיר הסלולר לשיחות בלבד.

קמיניץ הבטיח כי אם יתאפשר לכבלים להיכנס כמפעיל סלולר, הם יציעו תוכנית מחירים אחת בתעריף קבוע, ויסייעו בפישוט ובשקיפות בשוק הסלולר, רווי החבילות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully