וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה נשים (נשואות) רוצות?

6.2.2007 / 12:22

הגברים בטוחים שהן רוצות רק סקס, אבל גם נשים נשואות שנכנסות לאתרי הכרויות מעוניינות בקשר ארוך טווח

מחקר חדש בחוג לחינוך ב[[אוניברסיטת חיפה]] ניסה לבדוק מה בדיוק מחפשים הגולשים ב[[אתרי הכרויות]] באינטרנט. אחד הממצאים המעניינים שעלו במחקר, הוא שנשים נשואות הן אטרקטיביות מאד ברשת. "נשים נשואות נחשבות למלכות ברשת. כולם מעוניינים בהן - רווקים, נשואים, גרושים וכמובן, נשואים", אמרה החוקרת רבקה שטטפלד.

במחקר נבדקו 750 נחקרים ממספר אתרי הכרויות מובילים בארץ. החוקרת בדקה התכתבויות אותנטיות בין החברים באתר, כרטיסי ביקור אל מול המציאות ולמי יעדיפו הגולשים לפנות. נשים נשואות זכו להתעניינות מכל גיל ומכל מגזר. כ-70% אחוז מהפניות. רווקות קיבלו כ-18% מהפניות ואילו גרושות קיבלו כ-12% מהפניות בלבד.

הסיבה לכך, לדברי החוקרת, היא בכך שגברים מאמינים שנשים נשואות שנכנסות לאתרי הכרויות מעוניינות במין בלבד. "אולם, הנחה זו לא נכונה. הממצאים מראים שנשים נשואות אכן מעוניינות במין, אבל כזה שיש בו מחויבות ואינטימיות. הן לא מחפשות סטוץ אלא קשר לטווח ארוך", אמרה.

הכנסה גבוהה לא ממש מושכת

ממצאי המחקר לא פסחו גם על גברים נשואים. נמצא שככל שרמת ההשכלה וההכנסה של הגברים הנשואים גבוהה, כך הם תופסים את אתרי ההיכרויות כמקום להשתעשע בו. "גברים נשואים שיש להם ממון ופנאי רואים ברומנטיקה מצרך שניתן למצוא באתרי הכרויות. הרומן מקבל משמעות של שעשוע, עוד מצרך קפיטליסטי שניתן לקנות", אמרה שטטפלד.

מה עוד מחפשים הגולשים באתרי ההיכרויות, מלבד נשים נשואות? השכלה גבוהה היא מצרך מבוקש. בעלי ההשכלה הגבוהה נמשכים זה לזה, אבל מסתבר שגם בעלי השכלה נמוכה מעדיפים בני או בנות זוג בעלי השכלה גבוהה. הכנסה גבוהה, למרבה ההפתעה, לא ממש מושכת: אנשים נוטים ליצור קשר עם אלה שציינו שיש להם הכנסה ממוצעת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully