וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזק בינלאומי עתרה לבג"ץ נגד משרד התקשורת

ערן גבאי

6.2.2007 / 13:47

החברה טוענת כי "התנהלות משרד התקשורת במתן רישונות לטלפוניה תמוהה ונוגדת כל היגיון ברור של קידום התחרות בשוק"

בזק בינלאומי הגישה עתירה דחופה לבג"ץ בבקשה לקבלת צו נגד החלטת משרד התקשורת למנוע את רישיון הטלפוניה על גבי האינטרנט (VoB) מהחברה ולשינוי ההחלטה בנושא. לטענת החברה, להיטותו של משרד התקשורת לפעול נגד בזק בינלאומי רק בשל היותה החברה הבת של , הביאה אותו לקבלת החלטה שאינה עומדת כלל ועיקר במבחן בג"ץ.

עם היוודע החלטת משרד התקשורת, בסוף שבוע שעבר, ביקשה בזק בינלאומי מספר ימים ללימוד חוות הדעת של המשרד טרם יוענק הרישיון למתחרותיה. משרד התקשורת סירב לבקשת בזק בינלאומי ולכן עתרה החברה לבג"ץ נגד ההחלטה. בעתירתה, טוענת בזק בינלאומי כי משרד התקשורת מפלה אותה ופוגע בזכויות היסוד שלה לחופש העיסוק ולשוויון ולכן החלטתו אינה חוקית ודינה להתבטל.

מבזק בינלאומי נמסר כי "התנהלותו של משרד התקשורת תמוהה ונוגדת כל היגיון ברור של קידום התחרות בשוק ועשייה למען הלקוחות. משרד התקשורת מנסה לאחוז בחבל משתי קצותיו - מחד מקדש את עקרונות ההפרדה המבנית ומאידך בוחר להתעלם מקיומם כשמדובר בשירות ה-VoB. לא ייתכן שספקית האינטרנט המובילה בישראל לא תורשה כלל לספק ללקוחותיה שירות ערך מוסף שהינו כל כך טריוויאלי לעולם גולשי האינטרנט".

עם קבלת העתירה, קבע בג"ץ קיום דיון בעתירה בהקדם והורה לשר התקשורת להגיש תגובתו לבקשה לצו עד ליום ראשון הקרוב. העתירה הוגשה באמצעות עוה"ד יוסי לוי, אייל בליזובסקי וניר רשף.



** גילוי נאות: בזק בינלאומי - מבעלי השליטה בוואלה! תקשורת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully