וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניין אינץ' ניילס בשיווק רשתי

דפנה ארד

18.2.2007 / 14:56

הלהקה הדליפה שירים לרשת ופתחה משחק רשת מאיים כחלק מקידום המכירות של האלבום הבא שלהם

שיר חדש של ניין אינץ' ניילס, My Violent Heart, דלף לאינטרנט. לפי אתרי מעריצים שונים של הלהקה ובלוגים, הדליפה מכוונת. השיר נמצא בכונן מחשב שהלהקה שכחה בשירותים במועדון בה הופיעה, בפורטוגל. אך הקובץ הזה לא היה היחיד על הכונן, שהוביל לאתר Iamtryingtobelieve.com, אחד מכמה אתרים שפתחה הלהקה כפרומו לקונספט של האלבום הבא שלה, Year Zero, שייצא ב-17 באפריל. השמועות הן שעוד כוננים כאלה עם השיר הזה, נשכחו בעוד תחנות בסיבוב האירופי של ניין אינץ' ניילס.

לפי Launch Radio , ניין אינץ' ניילס שכרו חברה בשם 42 Entertainment שיצרה עבודה כמה אתרים כאלה, הכוללים גם את ChurchOfPlano.com וanotherversionofthetruth.com כחלק מהקמפיין השיווקים לאלבום הקרוב. האתרים, שיוצרים מעין משחק מציאות חלופית (ARG), מתארים חברה בה ממשלה נוצרית-קיצונית מחדירה סמים למאגרי המים של ארצות הברית במטרה לסמם את האוכלוסיה בזמן שהממשלה יוצאת למלחמה גרעינית כנגד העולם המוסלמי.

לאחר מכן, הלהקה העלתה שני שירים חדשים מהאלבום הבא לעמוד המייספייס שלה, את הסינגל שלהם Survivalism שייצא ב-5 במרץ, ואת 'My Violin Heart' שהודלף.

סוף העולם מעבר לפינה, לפי ניין אינץ' ניילס, שנעים בין דיבורים על האח הגדול, שליטה וסימום, כח הדת, אפוקליפסה, ומיליטריזם.

סולן הלהקה טרנט רזנור אמר בהצהרה כי הקונספט של האלבום הבא, Year Zero, הגיע אליו בחלום-בהקיץ על סוף העולם. "האלבום מתרחש בעוד 15 שנה, הדברים לא טובים אז. תארו לעצמכם עולם בו כח ותאוות בצע ממשיכים לרוץ במסלול שלהם, ותבינו את הרקע לדברים. העולם הגיע לנקודת השבירה שלו מבחינה רוחנית, פוליטית, ואקולוגית." רזנור רמז שהאלבום הזה יהיה הראשון מתוך שני אלבומי קונספט. "מדובר על פסקול לסרט שמעולם לא נוצר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully