וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל אייזנר השיק אולפן להפקת סרטים לרשת

רויטרס

13.3.2007 / 12:11

מנכ"ל דיסני לשעבר רוצה להוביל בתחום הקולנוע גם באינטרנט, אולפן הסרטים ישיק כבר באפריל סדרה בת 80 פרקים

חברת ההשקעות של מייקל אייזנר, מנכ"ל דיסני לשעבר, השיקה אולפן הפקות סרטים לאינטרנט, נגני מדיה וסלולר. האולפן, ווגורו, כבר חתם על פרויקט ראשון - "מלכת הנשף" - סדרת מסתורין בת 80 פרקים, כל אחד בן 90 שניות. הסדרה תושק ב-2 באפריל באתרים PromQueen ,Ellegirl.com ו-youtube.com, וכן ברשת Veoh.

"הרעיון כאן הוא שהתוכן הוא המלך", אמר אייזנר בראיון טלפוני. "מה שיגדיל את התעבורה יהיה העניין בנושא הסדרה. אייזנר לא פירט את התחייבותה הפיננסית של חברת ההשקעות שלו, טורנאנטה, לווגורו, אך אמר כי טורנאנטה תתמוך באולפן במאת האחוזים. "לא מדובר פה ב'שודדי הקריביים'", אמר אייזנר, בהתייחסו לשובר הקופות של דיסני שתקציבו מוערך ב-140 מיליון דולר.

האולפן של אייזנר הוא חלק מנסיונות החיזור של הוליווד אחר תחום האינטרנט, הטומן בחובו צופים אליהם קשה להגיע באמצעות הטלוויזיה. את "מלכת הנשף" תפיק טורנאנטה יחד עם חברת ההפקות העצמאית ביג פנטסטיק.

מאז שעזב את דיסני ב-2005, אייזנר פצח בקריירה חדשה כמשקיע בתחום האינטרנט והמדיה. בין היתר, רכש את חברת הסטארט אפ 'טים בייבי אנטרטיינמנט', המפיקה סרטי DVD העוסקים בספורט לילדים. החברה של אייזנר גם הצהירה במרץ כי תרכוש את חברת טופס, יצרנית כרטיסי הבייסבול ומסטיק בזוקה, בכ-385 מיליון דולר.

אייזנר, שסייע בהגדרת הפקת הסרטים המודרנית ושיווקם במהלך 21 שנות כהונתו בדיסני, מעוניין לשחזר את הצלחתו ברשת. ווגורו, שתתמקד בעיקר בתכנים מקוריים לאינטרנט, מתכוונת לבדוק מספר פורמטים.

הפרויקט הבא, למשל, צפוי לכלול סרטונים באורך 5 דקות, ופרויקט נוסף יבחן הפקת סרטונים באורך 7 דקות. "בניגוד לחברות מדיה מסורתיות, האולפן הזה די פתוח, ויהיה עניין של ניסוי וטעיה". אייזנר לא פסל אפשרות כי בעתיד תפיק החברה גם סרטים באורך מלא.

עם זאת, צופים לא יוכלו להעלות סרטונים משלהם לווגורו, המאפיין שהפך את יו טיוב, שנרכשה על ידי גוגל ב-1.65 מיליארד דולר, לאתר הסרטים המוביל באינטרנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully