וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! תבנה ותפעיל את אתר האינטרנט של yes

איילה צורף

14.3.2007 / 9:58

האתר ימותג תחת השם yes. וואלה! תפעיל את מערך הפרסום באתר, ותתחלק בהכנסות מפרסום בו עם yes

לאחר מכרז שערכה yes בין שתי חברות אינטרנט, וואלה ותפוז, בחרה חברת הלוויין בוואלה לבנייה והפעלה של אתר האינטרנט שלה - כך נודע ל-TheMarker. לוואלה הייתה עדיפות מלכתחילה, שכן וואלה ו-yes נמנות על אותה קבוצת חברות: קבוצת בזק. דוברת yes אישרה את הדברים.

לפי ההסכם, תבנה וואלה את האתר, שימותג תחת השם yes. באחרונה אמר מנכ"ל yes, רון איילון, ל-TheMarker כי "לאחר שייבחר הזוכה במכרז, נקים שותפות שבה אנחנו נהיה אחראים על התוכן באתר, על מיתוגו ועיצובו, והשותף יהיה אחראי על הצד התפעולי וינהל את מכירת הפרסום בו".

כעת הוכרע כי וואלה תפעיל את מערך הפרסום באתר, ותתחלק בהכנסות מפרסום בו עם yes. בנוסף, תמכור yes תכנים שלה. "נעלה לאוויר פרקים שלמים מתוך סדרות שלנו, למשל 'השיר שלנו'", אמר איילון, "חלקם יהיו בתשלום, חלקם יהיו חינם רק ללקוחות שלנו, וחלקם יהיו בחינם לכל הגולשים. מבחינתנו, האתר אמור לייצר הכנסות ממכירת תוכן ומפרסום. אני רואה מה קורה באתרים של אחרים, ומניח שגם אצלנו יהיו גולשים רבים".

גם HOT עובדת על אתר משלה, וגם הוא צפוי להכיל תכנים בלעדיים של חברת הכבלים. כיום יש ל-HOT ול-yes אתרי תוכן, אך הם מצומצמים יחסית, ואינם כוללים את סדרות הדגל שלהן, כגון "האלופה", "גיא פינס" (בכבלים) ו"השיר שלנו" (בלוויין). מדובר באתרים שיווקיים בלבד.

וואלה ו-Themarker שייכים לקבוצת הארץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully