וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשתות חברתיות - אמצעי הפרסום הבא

סוכנויות הידיעות

15.3.2007 / 7:59

48% מהמותגים בעולם ישתמשו השנה באתרי רשתות חברתיות. מחקר: "30% מגולשי הרשתות סומכים על הגולשים יותר מעל המפרסמים"

48% מכלל משווקי המותגים יפנו השנה אל הלקוחות באמצעות רשתות חברתיות, לעומת 38% בשנה שעברה - כך מראה דו"ח חדש של חברת המחקר יופיטר ריסרץ' שמצא כי אתרי הרשתות החברתיות יכולים לשמש את חברות הפרסום והמפרסמים כדי להגיע ללקוחות בדרכים חדשות.

מה שמשחק לידי אתרי הרשתות החברתיות בעולם הפרסום הוא הנתון שלפיו "30% מכלל הגולשים באתרי רשתות חברתיות סומכים יותר על חבריהם לאתרים כשזה מגיע לרכישות גדולות, מאשר על המפרסמים", כך אמרה אמילי ריילי, אנליסטית ביופיטר ריסרץ', לאתר קליקז.קום. לפי ריילי, ישנם מפרסמים שכבר פתחו למוצרים שלהם עמוד באתר מייספייס. דיאן רינלדו, מנהלת בכירה בענף הקמעונות של ענקית מנועי החיפוש יאהו, אמרה כי הפרסום באתרי הרשתות החברתיות עדיין נמצא בשלביו הראשוניים: "ישנם כמה מפרסמים הרפתקנים שבנו אתר למותגים מסוימים, ולפעמים אפילו מרכיבים למותג רשת חברתית".

כדי להדגים כיצד עובדת שיטת הפרסום, הזכירה רינלדו את הילרי קלינטון, המועמדת לנשיאות ארה"ב, שפירסמה שאלה באתר Yahoo Answers לגבי מערכת הבריאות בארה"ב. היא קיבלה 37 אלף ובכל זאת, המפרסמים חוששים מפני התמרמרות כלפי ניצול הרשתות החברתיות לפרסום. "לפני שמשווק מחליט לפרסם את מוצריו באתרי הרשתות החברתיות, עליו לחשב כיצד ימשוך את הקהל לעמוד שלו לפני שיודיע לו במה מדובר", אמרה ריילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully