וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאהו השיקה מנוע חיפוש חדש בסלולר

רויטרס

20.3.2007 / 9:59

מנוע החיפוש OneSearch מנסה להדביק את היריבה גוגל, והוא מעניק תוצאות רלוונטיות למיקום המחפש

יאהו השיקה שירות חיפוש באינטרנט לסלולר, אשר מעניק תוצאות מקומיות רלוונטיות. הצעת שירות זה ממקמת את יאהו לפני גוגל במגוון השירותים הסלולריים שהיא מציעה למשתמשים.

השירות יוצע בתחילה ללקוחותיה של יאהו בארה"ב. קהל הלקוחות בעולם יקבל גישה לשירות מאוחר יותר השנה. "אנו ממקמים כעת את החיפוש בכל טלפון סלולרי אשר יש בו גישה לדפדפן", אמר מארקו בואריס, סגן נשיא בכיר של חטיבת קונקטד לייף של יאהו, והוסיף: "אנחנו מעניקים למשתמשים בדיוק מה שחיפשו, ולא רק קישורים לאתרי אינטרנט בהם יוכלו לחפש בעצמם".

יאהו, אשר מנסה זמן רב להדביק את יריבתה גוגל, עשתה לילות כימים במטרה להפוך למובילה בתחום הסלולר, בעל הצמיחה המהירה. בשל ההתקדמות הטכנולוגית המהירה והעובדה שלמרבית הטלפונים הסלולריים יש את האפשרות לגלוש באינטרנט, ממהרות חברות האינטרנט להציע שירותים כמו חיפושים, בדיקות דואר אלקטרוני, מיפוי ועוד בטלפונים הסלולריים.

OneSearch, השירות החדש שמציעה יאהו, שונה ממנועי החיפוש המוכרים עד כה, הנותנים בד"כ לינקים לאתרים. השירות החדש של יאהו בסלולר מציע רשימה של מידע עדכני על נושא החיפוש, לרבות חדשות, תמונות מאתר פליקר, נתונים כלכליים, מזג אוויר וקישורים לאתרים אחרים.

בחיפוש של סרט, למשל, במקום להראות ביקורות לעל הסרט ופרטים עליו, החיפוש של יאהו יראה באילו בתי קולנוע הקרובים למחפש מציג הסרט, וחדשות אחרונות הנוגעות לו. על המשתמשים רק להכניס לחיפוש את שם הסרט וקוד אזור, או שם עיר, והחיפוש החדש של יאהו יעניק את התוצאה הרצויה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully