וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גירסה חדשה לתוכנת ICQ

גיא גרימלנד

17.4.2007 / 18:09

הגירסה מציעה פלטפורמה אחת המאפשרת העברת מסרים מיידים, שליחת SMS וביצוע שיחות טלפון ושיחות וידיאו

ICQ משיקה בימים אלה את גירסה 6 ICQ של תוכנת המסרים המיידים שלה. הגירסה החדשה מציעה פלטפורמה אחת המאפשרת למשתמש העברת מסרים מיידים, שליחת הודעות SMS, וכן ביצוע שיחות טלפון קוליות ושיחות וידיאו.

המערכת כוללת כמה מאפיינים חדשים: שליחת הודעות וצפייה בהן מתוך רשימת מכותבים; שימוש בטאבים ליצירת שיחות בין קבוצות משתמשים; חיפוש ברשימת מכותבים וקישור למידע על מכותבים ברשת האינטרנט; גישה קלה להודעות שלא נקראו; שמירת היסטוריה של שיחות; סאונד חדש שהולחן על ידי Infected Mushroom; ועדכוני תוכנה למשתמשים ללא הפרעה. בנוסף, הגירסה החדשה כוללת מראה חדש; אפשרויות מתקדמות בתחום שיחות וידיאו; שליחת SMS בצורה נוחה יותר מהתוכנה; ממשק משתמש נוח יותר להעברת קבצים; ויותר אומטיקונים.

מהפך ב-ICQ

"ICQ 6 הינה גירסה חדשה ומרעננת שעברה מהפך כולל במראה ובחוויית המשתמש", אמר אורי גילים, מנכ"ל [[ICQ]]. "כל מי שאי פעם עשה שימוש ב-ICQ יראה מיד כי לא מדובר בשדרוג אלה במהפך אמיתי שעברה התוכנה". עוד אומר גילים, כי בחודשים הקרובים תפיץ ICQ עדכונים נוספים אשר יאפשרו למשתמשי ICQ להפוך את התוכנה לאישית ואינטואיטיווית יותר, על ידי הוספת רכיבים אישיים וחיבור ישיר לבלוגים ולספריות מקוונות.

יאיר גולדפינגר, ממייסדי ICQ, ציין שלהערכתו 6 ICQ הינה "גירסת ICQ הטובה ביותר שהושקה אי פעם".

בחודשים שלאחר ההשקה, תפיץ ICQ מספר גרסאות עדכון נוספות. בין השאר, עובדת ICQ על פיתוח כלים כדוגמת אמוטיקונים, כתיבת שפות ושירותי ICQ חדשים, וכן על מתן אפשרות לגולשים לחלוק ולהתעדכן עם חבריהם בתוכן גולשים כדוגמת בלוגים, תמונות, עמודי בית אישיים, ועוד.

את גרסה 6 החדשה ניתן להוריד מאתר www.icq.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully