וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשת תשיק אתר תוכן חדשותי ותוכן גולשים

איילה צורף

19.4.2007 / 10:08

ככל הנראה תפעיל קשת מערכת חדשות חלקית, מקבילה לזו של חברת החדשות. זאת בניסיון לחזק את הצד הבוגר יותר של האתר

זכיינית ערוץ 2 קשת רוצה חתיכה גדולה יותר מהמדיה היחידה שגדלה בשנתיים האחרונות - האינטרנט. ל-TheMarker נודע כי בחברה הוחלט לפני מספר חודשים על הקמת אתר חדש בשם "מקו" (מלשון מה-קורה, בכתובת www.mako.co.il), שיהווה מותג נפרד לקשת באינטרנט.

כיום מעסיקה קשת כ-60 עובדים האחראים על תוכן וטכנולוגיה באתר קשת. עיקר התכנים בו מבוססים על תוכניות קשת מהטלוויזיה (ארץ נהדרת, עובדה, כוכב נולד) שעוברים התאמה לאינטרנט. באתר החדש מתוכננים תכנים רחבים הרבה יותר מאלו שמשדרת קשת בטלוויזיה. מטרתו בעצם להפוך את קשת מיצרן תכנים לטלוויזיה, ליצרן תכנים כללי, כשהאינטרנט היא זרוע אחת מהשתיים המרכזיות בה תפעל החברה.

קשת מתבגרת?

האתר של קשת נתפס כיום כאתר המיועד בראש ובראשונה לבני נוער. הוא חזק יחסית בתוכן גולשים, ("האמבטיה" - מיני אתר בו ניתן לראות סרטוני וידיאו הומוריסטים או מוזיקליים קצרים שיצרו גולשים). תוכניות כמו כוכב נולד, או נולד לרקוד, מגבירים משמעותית את התנועה באתר. פורומים בנושא, צ'טים עם הזוכים בתוכניות, בלוגים של כוכבי קשת, כל אלה משמשים עוגן למשיכת בני נוער רבים לאתר.

בקשת מנסים ללא הרף לחזק את הצד הבוגר יותר של האתר. אילנה דיין ועיתונאי עובדה משתתפים בפורומים באתר לאחר כל תוכנית, וקשת מקדמת בו תכנים של חברת החדשות.

ככל הנראה תפעיל קשת מערכת חדשות חלקית, מקבילה לזו של חברת החדשות. אם כיום מועסקים באתר הקיים 60 עובדים, הרי שבעקבות המהלך צפוי מספרם לגדול.

בין התכנים שיעלו באתר מקו: בית ומשפחה, רשת חברתית, קהילות גולשים, בריאות וכדומה. המוטו של האתר החדש יהיה פרסונליזציה: תוכן מותאם אישית לגולש.

על פי סקר TIM האחרון, המעודכן לינואר, מדורג אתר קשת הנוכחי במקום ה-8 מבין האתרים הגדולים בישראל, עם חשיפה ל-18.5% מהגולשים.

בראיון ל"הארץ" לפני כחצי שנה אמר יובל נתן, העורך הראשי של אתר קשת: "יש עדיין פער משמעותי בין הפוטנציאל שלנו לבין מה שאנחנו עושים בפועל באתר. אנחנו כל הזמן חושבים איך לגשר עליו".

בקשת סירבו להגיב לידיעה.

  • עוד באותו נושא:
  • קשת
  • mako

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully