וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרחץ הדמים של סוני

שי אילן

29.4.2007 / 13:27

הדיילי מייל דיווח, כי ענק האלקטרוניקה בחר להשיק את המשחק החדש שלו בעזרת עז כרותת ראש באירוע דמוי אורגיה פגאנית אלימה

עז כרותת ראש על שולחן הקצב, נשים חשופות חזה מחוללות סביב שרירן וסוחטות ענבים לפיות האורחים. זו לא סצינה מ"סטיריקון" של פליני, אלא הדרך בה בחרה סוני להשיק את משחק הפלייסטיישן החדש שלה, "אלוהי המלחמה 2", לפני חודש באתונה. מלבד העז הערופה כללה החגיגה הבהמית תחרות מי יאכל יותר נקניקים דמויי מעיים מבטנה של העז, שעל פי הפרסומים התגאו עורכי המסיבה שהיא עדיין חמה, משום שנשחטה זמן קצר לפני כן.

התמונות המחליאות התפרסמו במגזין הרשמי של הפלייסטיישן. אחרי פניה של ה"דיילי מייל" לקונצרן סוני, הבטיחה החברה להסיר את 80 אלף עותקי המגזין מן המדפים, בליווי התנצלות. עם זאת, מנויי המגזין כבר קיבלו את העותק. הקרן הבין לאומית לרווחת בעלי החיים גינתה את המעשה בחריפות וכנתה אותו "מטופש, אכזרי ומשולל הצדקה".

בפרסומים המקדימים כינתה סוני את המשחק "מרחץ דמים קצבי למבוגרים, יותר גדול, יותר טוב ויותר ברוטאלי מבעבר". גם הביקורות על המשחק הדגישו את היותו אחד המשחקים האלימים ביותר לקונסולה שאי פעם נוצרו. בתגובה למהומה הציבורית הודתה סוני שהתרגיל הפרסומי היה בגדר טעות. בתגובה שפרסמה החברה נאמר שאכן, אירוע השקת המשחק כלל "מרכיב בלתי ראוי". סוני אמרה שהיא פתחה בחקירה פנימית של האירוע, כדי למנוע את הישנותו.

עוד נמסר מפי סוני, כי החברה היוונית שנשכרה כדי להפיק את המסיבה רכשה את העז מקצב מקומי אחרי שנשחטה, ולא גרמה לשחיטה הברוטלית למטרת האירוע. ה"דיילי מייל" אומר שהודעה זו מעוררת תמיהה משום שביוון לא מקובל כיום לערוף ראשי עזים בעת שחיטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully