וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר TIM יפורסם מדי חודש

8.5.2007 / 14:31

הסקר הבוחן הרגלי גלישה באינטרנט יבחן שביעות רצון מאתרים ויחקור שימושים שונים באינטרנט במקומות גלישה שונים

סקר TIM הוא סקר האינטרנט התקופתי של TNS טלסקר הבוחן את הרגלי הגלישה של הישראלים מאז שנת 2000.

הסקר יבוצע מעתה באופן חודשי ויפורסם בכל חודש (פרסום ראשון ביוני לגבי הסקר שייערך עתה במאי).

הפרמטרים שייבדקו בסקר יהיו על פי סך כל כמות הנחשפים (Reach) לכל אתר במהלך החודש הנסקר. הדירוג יתבצע לפי מקום גלישה: מהבית, ממקום העבודה וממקומות אחרים (מוסדות להשכלה, מקומות ציבוריים, קפה אינטרנט, טלפון סלולרי וכדו').

בסקר החצי-שנתי המורחב, שימשיך להתבצע פעמיים בשנה (בינואר וביוני), יעשה גם דירוג TIM איכותי לאתרים המובילים על פיו ייבחנו גם פרמטרים איכותיים כמו שביעות רצון ואהדה כלפי כל אתר. כמו כן ייחקרו גם שימושים באינטרנט (כולל חידושים), מסחר אלקטרוני וקטגוריות מתמחות של אתרים.

בנוסף, בסיס הנתונים של סקרי TIM ישווק מעתה גם באמצעות תוכנת "TELMAR אינטרנט" לצורך ניתוח ותכנון תמהילים וקמפיינים באינטרנט ממוקדי קהל מטרה.
התוכנה מצויה כיום בשימוש מרבית חברות המדיה ומשרדי הפרסום (חברות האם של חברות האינטראקטיב) בניתוחי שיווק ותכנון מדיה על גבי TGI, דבר שיאפשר הטמעה קלה של מודול האינטרנט של TELMAR.

חשיבות מקום הגלישה

לפי סקרי TIM, מכלל הגולשים באינטרנט גילאי 13+ בישראל, כ-96% נוהגים לגלוש מן הבית, כ- 38% עושים זאת (גם) ממקומות עבודה, כ- 18% ממוסדות חינוך (ביה"ס, אוניברסיטה), ועוד כ- %27 גולשים (גם) ממקומות נוספים מחוץ לבית [כמו מבתי חברים ( 19%), ממקומות ציבוריים (5%), מהטלפון הסלולרי (9%) ועוד].

בסה"כ 60% מכלל הגולשים נוהגים לגלוש מחוץ לבית - מגמה הולכת ומתעצמת לאורך זמן.

קיימת חשיבות רבה לדירוג האתרים עפ"י מקום הגלישה מאחר שלאתרים השונים יש חשיפה בעוצמות שונות ממקומות שונים - למשל אתרים חדשותיים ואתרים כלכליים חזקים יחסית יותר במקומות עבודה, בעוד שהפורטלים הכלליים חזקים יחסית יותר בגלישה מהבית. גם הפרופילים הדמוגרפיים של הגולשים משתנים לפי מקומות הגלישה. ממצאים אלו חשובים לתכנון אסטרטגי של קמפיינים באינטרנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully