וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווי זהב-אינטרנט זהב במאבק על המנויים

ערן גבאי

24.5.2007 / 11:00

יוצאה במהלך שיווקי והשקיעה עד כה כ-30 מיליון שקל בהיערכות לשירות, גייסה 16 אלף מנויים ורשמה מחזור של כ-19 מיליון שקל

חברת קווי זהב-אינטרנט זהב היא החברה הראשונה שמחליטה לצאת במהלך שיווקי ולהרחיב את התחרות בבזק ובכבלים, זאת בין כל חברות התקשורת שקיבלו לאחרונה רישיון לפעול בתחום הטלפוניה הפנים ארצית. לאחר שהושלם המיזוג בין קווי זהב ואינטרנט זהב, החליטה היום מנכ"לית החברה הממוזגת, סטלה הנדלר, לצאת למהלך שיגדיל משמעותית את מספר מנויי הטלפוניה של החברה. נכון להיום, 16 אלף מנויים כבר מקבלים שירות מהחברה ומספקים לה הכנסות שנתיות של כ-19 מיליון שקל.

רבים הרימו גבה באשר לצורך האמיתי של קווי זהב להיכנס לפעילות אסטרטגית בתחום הטלפוניה הפנים ארצית ותלו את מאמצי החברה בניסיון הכושל להנפיק את מניותיה בלונדון. כעת מתכוונת הנדלר, שהקפיאה את העיסוק בתחום מאז ספטמבר 2006 ועד סוף ינואר 2007 - אז קיבלה את הרישיון ממשרד התקשורת - לשוב ולהתניע את המהלך. קווי זהב-אינטרנט זהב, שכבר השקיעה כ-30 מיליון שקל במהלך, מתכוונת להגדיל בחודשים הקרובים את ההשקעה בעוד מאות אלפי דולרים, לצד השקעה בקמפיין שיווקי בהיקף של 3.5 מיליון שקל. מטרת הקמפיין היא ליצור מודעות בקרב הציבור לכך שקווי זהב-אינטרנט זהב היא ספקית שירותי טלפוניה חלופית לבזק ולכבלים. בחברה יודעים כי ייקח זמן ליצור מודעות לשירות וכי קצב גיוס המנויים יגדל ככל שיעבור הזמן.

גם חברות הסלולר ניצבות בפני כניסה לתחום ובינתיים הן מעדיפות לפנות לשוק העסקי ולא לפרטי - מה שעשוי למצב את קווי זהב כחלופה טובה יותר לשוק הפרטי.

בקווי זהב-אינטרנט זהב מתכוונים להציע את התעריפים הזולים ביותר לדקת שיחה, שירות טלפון ללא תשלום חודשי קבוע ושיחות חינם ללא הגבלה בין כל מנויי 072. זאת לצד שירותים מתקדמים נוספים ללא תשלום, כגון: תא קולי, שיחה מזוהה, שיחה ממתינה, סינון שיחות סלקטיווי, עקוב אחריי חכם וניהול תכונות באמצעות האינטרנט. על פי החבילה שתשווק על ידי קווי זהב-אינטרנט זהב, לא ייגבה תשלום חודשי קבוע, שיחות לבזק יהיו בתעריף של 4.8 אגורות לדקת שיחה בלילה ו-9.9 אגורות לדקת שיחה בשעות השיא; דקת שיחה למכשיר סלולר תעלה 37.43 אגורות לדקה. מנויי החברה יצטרכו לרכוש מתאם בעלות של 9.9 שקלים בחודש למשך 36 חודשים, אך במידה שיתנתקו מהשירות, הם יהיו רשאים להחזיר את המתאם ולהפסיק לשלם בגינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully