וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנסות וואלה! צמחו ב-13% הרבעון

24.5.2007 / 20:44

ההכנסות הגיעו ל-27.2 מיליון שקל. הרווח התפעולי עלה ב-69% מן הרבעון הקודם ל-2.2 מיליון שקל, ורווחי ה-EBITDA עלו ב-31%

הכנסות וואלה! ברבעון הראשון של 2007 צמחו בכ-13% והסתכמו בכ-27.2 מיליון שקל לעומת כ-24 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, ולעומת הכנסות של כ-24.4 מיליון שקל ברבעון הקודם - גידול של כ-11%. הרווח התפעולי של וואלה! ברבעון הראשון הסתכם בכ-2.2 מיליון שקל, בהשוואה לכ-1.3 מיליון שקל ברבעון הקודם, ורווח תפעולי של כ-4.9 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. רווחי ה-EBITDA ברבעון הראשון הסתכמו בכ-3.8 מיליון שקל, לעומת כ-2.9 מיליון שקל ברבעון הקודם, וכ-5.9 מיליון ברבעון המקביל.

משקיעים בצמיחה

הרבעון הראשון מהווה המשך תקופת מעבר בה עסקה החברה בבנייה והשקה אינטנסיבית של מנועי צמיחה חדשים: AdVantage - פלטפורמת הפרסום של מודעות טקסט בתוצאות חיפוש - הושקה בהצלחה לקראת סוף אפריל 2007 ושיתוף הפעולה עם ICQ, המגדיל משמעותית את שטחי הפרסום האיכותי של החברה, נחתם בסוף מרץ 2007 והושק בפועל ברבעון השני. גם בתחום התוכן הסלולרי, נעשתה פעילות מסחרית ופיתוחית והוא צפוי להתחיל לצמוח במחצית השניה של השנה. במקביל, עם המשך הגידול בבביקושים לפרסום אינטרנטי והצמיחה הכללית בשוק זה, לצד העלייה העקבית של תנועת הגולשים בפורטל, עדכנה וואלה! את המחירון של מוצרי הפרסום שלה - וגם מהלך זה צפוי לתרום לגידול בהכנסות בהמשך השנה.

ברבעון הראשון של השנה החלה החברה ביישום תוכנית מעבר לחוות שרתים חדשה, אשר בהקמתה בוצעו השקעות גדולות עוד בשנה הקודמת. תהליך המעבר לחווה החדשה צפוי להיפרס על פני רוב שנה זו והוא כרוך בעלייה זמנית של חלק מההוצאות על תשתית בגין הצורך להחזיק בקווי תקשורת כפולים כמו גם בכוח אדם כפול בשתי החוות – הישנה והחדשה – בתקופת המעבר. המעבר לחווה החדשה יאפשר שיפור מהותי ברמת השירותים שמעניקה וואלה! לגולשיה ובמיוחד ל-2 מליון בעלי תיבות הדואר בוואלה!. כמו כן תאפשר התשתית החדשה לחברה להיכנס לתחומים חדשים של VOD ותוכן גולשים – תחומים המאופיינים בצריכה גבוהה של נפחי אחסון ורוחבי פס.

בתחילת שנת 2007 השיקה וואלה! את השירותים הבאים:
1. ממנוע חיפוש חדש: וואלה!Search
2. וואלה! AdVantage - מערכת המאפשרת לפרסם מודעות טקסט לצד תוצאות חיפוש במנוע החיפוש של וואלה! וכן בהתאמה לתכנים באתר.
3. ערוצי תוכן חדשים: וואלה!רכב ו-וואלה!בריאות

וואלה! ממשיכה להוביל את תחום הדואר האלקטרוני בישראל עם כ-2.2 מיליון תיבות דואר פעילות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully