וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הממשלה מעדיפה את HOT"

ערן גבאי

27.5.2007 / 15:51

בצעד יוצא דופן מגיב רון אילון לדו"חות הכבלים במכתב חריף למשרד התקשורת: "מדינת ישראל מזרימה כסף לכיסי בעלי HOT"

בצעד חסר תקדים, מגיב היום מנכ"ל yes, רון אילון, לדו"חות המתחרה חברת הכבלים HOT ושולח לשר התקשורת אריאל אטיאס מכתב בזו הלשון: "היום פירסמה חברת HOT את דו"חותיה לפיהם עברה לרווח בפעם הראשונה בתולדותיה. רווח זה אינו מפתיע. מדינת ישראל מניחה שלשלאות על yes - ובעצם מזרימה כסף לכיסי בעלי HOT - שהיא מונופול מוכרז בשוק הטלוויזיה הרב ערוצית - ומסבסדת במישרין ובעקיפין את פעילות החברה על חשבון הצרכנים. דומה הדבר לשתי קבוצות כדורגל, כאשר לאחת מאשרים קבוצה בת 22 שחקנים, ולשנייה מאשרים 10 שחקנים בלבד, ובלי שוער. נכון, אנחנו טובים בהרבה, אבל איפה ההגינות?", כותב אילון.

אילון מפרט במכתבו, כי "הממשלה אסרה על שני מיליון צופי yes לקבל שירותי VOD; הממשלה אוסרת על שני מיליון צופי yes לקבל טלפוניה מוזלת; הממשלה אוסרת על שני מיליון צופי yes לקבל אינטרנט מוזל ומכריחה את הרוצים בשירותים מוזלים אלה לצרוך את שירותי הטלוויזיה של מונופול הכבלים; הממשלה מעדיפה את HOT - שהיא החברה הגדולה בשוק הטלוויזיה הרב ערוצית ושולטת על למעלה מ-60% מהשוק - על חשבון לקוחות החברה הקטנה, זאת שהביאה מהפכה לטלוויזיה בישראל.

"העדפתה של HOT משונה בעיני, אך לא מתפקידי לנסות ולהבין את המסתתר מאחריה. עיני גם אינה צרה בהצלחה הכספית הנובעת מהעדפה לא ברורה זו. אני בא לומר לכם דבר אחד - ההגינות מחייבת שכל ההקלות שניתנו ל-HOT יינתנו ומיד גם ל-yes ולשני מיליון הצופים בשידוריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully