וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריטה, עברי ופורטיס מכורים

חן רוזנק

12.6.2007 / 13:06

אתר אינטרנט חדש מציע למוזיקאי ארצנו לעקוב אחר השמעותיהם און ליין. חגיגות המגלומניה בעיצומן

למעלה מ-100 אמנים מובילים בתעשיית המוזיקה יש הומפייג' חדש. תכירו את "לדעת שאתה באוויר"- אתר אינטרנט חדש מאפשר למיטב מוזיקאי ארצנו לראות בזמן אמת איפה, למה וכמה השמיעו אותם היום.

הרי מאחורי כל מוזיקאי מצליח, מסתתר איזה מגלומן קטן, שרוצה לדעת אם הקהל אוהב אותו - עבורם השירות הזה עונה על הצורך לפידבק מיידי.

בין המנויים תוכלו למצוא כבר את ריטה ("זהו כלי עבודה מצוין עבורנו"), עברי לידר ("אחד הדברים החשובים שקרו בזמן האחרון לאמנים"), שלומי שבן ("...לא מבין איך לא היה כזה שירות עד היום"), דניאל סלומון ( "מסוג הדברים להם חכינו זמן רב בתחושה שאי שם בעתיד הם יגיעו..."), יוני רועה, רמי פורטיס, אריק ברמן, אסף אמדורסקי, אריק סיני, מיקי גביראלוב ועוד.

כדי להבין את התלהבות האמנים נזכיר שעד היום הגוף היחידי שסיפק נתונים דומים היה אקו"ם, שעשה זאת בדוח מפורט פעם ברבעון בלבד.

אל דאגה, יצר המציצנות לא בא כאן על סיפוקו - כל אמן יכול לראות את נתוניו שלו בלבד. על השירות הממכר אחראית החברה הישראלית "מדיה פורסט", שאינה גובה כרגע כסף מהאמנים, ומצריכה רק הירשמות באתר והצטרפות לקהילת המשתמשים.

הי, זאת ריטה

המערכת קולטת שידורים מהאוויר באופן בלתי תלוי בערוץ המשדר, מזהה באופן אוטומטי ומיידי שירים, ג'ינגלים, וידאו קליפים, פרסומות, וכו', מדווחת אודות השידורים המזוהים, ומאפשרת נגישות למידע שימושי, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

"אנחנו מקבלים טלפונים יומיומיים מהמוזיקאים עצמם שמתקשרים לפרגן לנו", מספר עודד רהב, מנהל קשרי לקוחות בחברה, "בסה"כ הקמנו את השירות עבור המוזיקאים עצמם."

"היה לנו חזון: רצינו להיות האזניים של האמנים. אני חובב מוזיקה קודם כל וחושב שלא נעשה די עבור היוצרים. אנחנו מאפשרים להם היום בקליק אחד לקבל תמונת מצב עכשוויות, עדכנית על איפה הם חיים, איפה המוזיקה שלהם נמצאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully