וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשחק אותה

חן רוזנק

17.6.2007 / 15:21

חובבי הגו'יסטיק מתכוננים לרייר על מלאי משחקי המחשב הדנדשים בתערוכה "תרבות המשחק ומשחקי תרבות", מבית היוצר של המכללה האקדמית בית ברל

מי שעבר את גיל בר המצווה ועדיין נהנה לבלות שעות על גבי שעות אל מול מסך המחשב בניסיון לפצח את חידת הקווסט האחרון שיצא, או להרוג כמה שיותר חיילים גרמנים רעים ב"דום 99" ימצא הנאה לא מבוטלת בתערוכה הארצית השנייה למשחקי מחשב.

תחת הכותרת "תרבות המשחק ומשחקי תרבות", חושפים לראשונה במכללה האקדמית בית ברל, את עבודות בוגרי התכנית לעיצוב ופיתוח משחקי מחשב ואת עבודתם של חברות מסחריות ויוצרים עצמאיים.

בין המשחקים שפיתחו הסטודנטים תוכלו למצוא משחק שמציע פתרון ללחץ בעבודה בעזרת הדמייה של הרס המשרד, משחק אחר אותו פיתח סטודנט דרוזי לפי המודל של "סופר מריו" ומסייע ללימוד השפה האנגלית במגזר הערבי. המשחק המוזיקלי "Bump N' Music" בו ה-Play List מכתיב את תנאי המשחק. משחקים שעושים שימוש באסתטיקה של B-Movies, וסרטי אימה משנות ה-50 ועוד.

אורח הכבוד של התערוכה הוא המומחה הניו-יורקי אריק זימרמן, מנהלה הראשי של חברת, " gameLab", שמתמחה בעיצוב משחקים מעמדה ביקורתית. זימרמן היה אחראי על פיתוח משחקים רבים לחברות שונות ביניהן "מיקרוספט" "לגו" ואף ערוץ HBO. זימרמן מרצה ב-MIT ובאוניברסיטאות ברחבי העולם ומפרסם ספרים בנושא.

התערוכה שתמשך יומיים בלבד, ב-27 וב-28 ביוני, תלווה בהרצאות וסימפוזיונים שיעסקו בתרבות העשייה בתעשיית המשחקים הישראלית, בקשרים וההשפעות של התקשורת על תרבות הפיתוח והעיצוב וביחסי הגומלין בין האמנות לתעשייה.

כמו כן יינתנו הרצאות על משחקים שוביניסטים, על זהות, ועל האפשרות של משחקי מחשב "רציניים". בנוסף יבחן האופן בו ילדים רואים את התרבות העתידית, ובכיוונים בכלל אליהם פונה הגיימריות הישראלית ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully