וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמייל מדיה מקימה פורטל עם ערוץ 9

ערן גבאי

20.6.2007 / 15:48

הזרוע של קווי זהב-אינטרנט זהב חתמה על הסכם להקמת פורטל למגזר הרוסי. הפורטל יציע תכנים מהערוץ

חברת סמייל מדיה, זרוע המדיה של המיזוג קווי זהב-אינטרנט זהב, חתמה על הסכם עם ערוץ 9, ערוץ הטלוויזיה הישראלי בשפה הרוסית, להקמה משותפת של פורטל אינטרנט.

הפורטל החדש יציע תכנים מהערוץ בשילוב עם הפורטל בשפה הרוסית זהב RU של סמייל מדיה. למעשה, יחזיק המיזם המשותף בשני אתרי אינטרנט: אתר זהב RU והפורטל החדש שיתבסס על תכני ערוץ 9. כל אתר יתמקד בנישה שונה במטרה לכסות את כלל צרכי הגלישה באינטרנט של המגזר הרוסי. מכירת חבילות הפרסום תעשה במשותף.

לאוניד בלכמן, מנכ"ל ערוץ 9, מציין כי "הקמת אתר אינטרנט לערוץ 9 היא סינרגטית לתפיסה האסטרטגית והשיווקית שלנו, שמטרתה המרכזית היא להיות מקור המידע המוביל לקהל הרוסי".

מנכ"ל סמייל מדיה, אלי הולצמן, אומר כי "אנו מייחסים חשיבות רבה לסקטור הרוסי אשר מהווה 17% מהציבור הישראלי, ומשמש נתח מרכזי כקהל מטרה שיווקי. הצעד הראשון שביצענו בעבר אל מול קהל יעד זה היה הקמתו של פורטל זהב RU, שהפך להיות הפורטל הישראלי המוביל בשפה הרוסית. שיתוף הפעולה עם הערוץ הישראלי היחידי בשפה הרוסית, והקמת הפורטל הנוסף החדש יאפשרו לנו לבסס את החדירה בשוק זה ובנתח השוק הפרסומי ברשת".

לדברי הולצמן, "באופן כללי, אנו עדים לצמיחה מתמדת בתקציבי הפרסום האינטראקטיווי הפונים לכלל קהלי המטרה ונוגסים בעוגת הפרסום על חשבון ערוצי מדיה ישנים. אנו מאמינים כי הפורטל החדש בשפה הרוסית יהווה התפתחות נוספת בפרסום במדיה האינטרנטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully