וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה לא ב-TheMarker Cafe?

ליאור ליברובסקי

25.7.2007 / 15:47

ועד עובדי הארץ פתח בלוג שיאפשר לעובדי העיתון להתעדכן בפעולות הוועד לרווחת העובדים ויספק מידע חיוני על זכויותיהם

ההתארגנות של ועד עובדי הארץ עולה שלב, עם השקתו של בלוג שיעדכן ויבליט את הפעולות למען שיפור תנאי העובדים (ראו לינק מצורף). מטרה נוספת של הבלוג היא פרסום מידע חיוני לעובד כגון הסברים מפורטים על תלוש המשכורת, על זכויות העובדים בתחומים שונים, כמו פנסיה, חופשות, בטיחות והתנאים הפיזיים של העבודה, וכן על מקרים שבהם הזכויות האלה מופרות.

בבלוג פורסמו ההתכתבויות האחרונות של הועד עם גורמים בהנהלת העיתון, בהם מכתבו של המנכ"ל יוסי ורשבסקי ובו דרישה לפרסום שמות כל המצטרפים מקרב עיתונאי הארץ לאיגוד העיתונאים. מאגודת העיתונאים נמסר כי בשבועות האחרונים הצטרפו 20 עיתונאים נוספים מהארץ ומספרם כרגע עומד על 173.

אריאל גוטליב, יו"ר משותף של ועד עובדי הארץ, אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "הטקטיקה הנוכחית של ההנהלה היא סוג של התקדמות, לאחר שהתעלמו מאיתנו בהתחלה. הדרישה לחשוף את השמות היא ניסיון של הנהלה להרוויח זמן במקום לטפל בדברים שצריכים להשתנות. כרגע הכל מתעכב בגלל הדרישה שלהם לראות את הטפסים שלדעתנו היא לא סבירה. אם נראה שההנהלה לא מוכנה להכיר בוועד ולנהל איתנו משא ומתן לא תהיה לנו ברירה אלא לכנס את העובדים ולהעלות את הנושא לדיון, בו נמליץ על האפשרות להכריז על סכסוך עבודה".

לשאלת וואלה! ברנז'ה מדוע מבקשים בהנהלת הארץ לחשוף את שמות המצטרפים, ענה מנכ"ל העיתון יוסי ורשבסקי: "אין תגובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully