וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ממשיך להוביל בחשיפה

14.8.2007 / 13:29

כך לפי דירוג TIM לאתרי האינטרנט המובילים בישראל. שלושת האתרים המובילים שומרים על מקומם. ynet רשם ירידה של 3%

סקר TIM לחודש יולי 2007 נערך כסקר On-Line בקרב מדגם של 803 גולשי אינטרנט באמצעות Myseker הפאנל האינטרנטי של TNS ישראל. הסקר מייצג את כלל אוכלוסיית הגולשים היהודית בישראל (גילאי 13+).

מהסקר הנוכחי עולה כי וואלה! ממשיך להוביל בין האתרים הישראלים עם שיעור חשיפה שבועי של 71% בקרב האוכלוסיה, עלייה של 0.4% מן החודש הקודם. מנוע החיפוש גוגל גם הוא נותר במקומו עם 88% חשיפה.

אתר ynet, השומר על מיקומו השלישי בדירוג, רשם ירידה של כ-3% חשיפה מן החודש הקודם. ואילו פורטל נענע רשם קפיצה חודשית של כ-4% על רקע המיזוג עם ערוץ 10 בחודש האחרון.

אתר קשת (מקום 11) שומר על יציבות זה שלושה חודשים ועומד על 19.8% חשיפה שבועיים - נתון מפתיע לאור תוכנית הטלוויזיה "כוכב נולד" המהווה אבן שואבת לאתר הזכיינית.
אתר רשת, שהושק לפני חודשיים כבר מספיק לרשום עליה של 1.3% מן החודש שעבר, ונמצא במקום 15 בדירוג.

עוד הפתעה בנתונים, היא החשיפה לאתרי הכלכלה גלובס ו-TheMarker. בחודש בו היו טלטלות חזקות בבורסות תל אביב והעולם, אתרי הכלכלה דוקא רשמו ירידה בחשיפה. גלובס במקום 18 עם 12.7% (ירידה של 1.3%) ו-TheMarker במקום 19 עם 11.1% (ירידה של 1.5%).

הרגלי הגלישה מהעבודה

לגולשי האינטרנט הרגלים מעט שונים כשמדובר בגלישה ממקום העבודה. מנוע החיפוש גוגל הינו עדיין האתר המוביל, במקום השני מדורג ynet ובמקום השלישי וואלה! בהיקף החשיפה ממקום העבודה.

מעניין לציין שאתר YouTube המדורג במקום 8 (25.4% חשיפה)בחשיפה אליו באופן כללי, מדורג רק במקום 16 (9.5% חשיפה)כשמדובר בחשיפה אליו ממקום העבודה. כך גם לגבי אתר קשת: מקום 11 (19.8%) בחשיפה כללית, ובמקום 19 (6%) בחשיפה ממקום עבודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully