וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שדרוג השירות: פרטנר תחכה לכם

ערן גבאי

23.10.2007 / 15:54

מכשירכם הסלולרי תקול? בחברה יציעו לכם מכשיר חלופי באותו המספר עד תום התיקון. לקוחות לא ייאלצו להמתין בנקודת השירות

דוד אבנר, מנכ"ל פטרנר, מבצע שינוי במערך השירות של החברה. אבנר החליט כי במקום שמרכזי השירות של החברה יהיו עמוסים בתורים של אנשים הממתינים לקבל את מכשירי הסלולר שלהם מתיקון, הוא יוכל לפנות כעת זמן לטובת שיפור השירות. אבנר הודיע היום שפרטנר תשקיע מיליוני שקלים בשירות החלפת מכשירי סלולר לתקופת התיקון עבור הלקוחות.

אבנר ציין כי "במחקרים ובסקרי שוק שערכנו, עולה העדפתם הברורה של הלקוחות, למסור את מכשירם לתיקון, ללא המתנה. לאור זאת, בחרנו להנהיג שיטת תיקונים משופרת, אשר בימים אלו נבחנת במרכזי השירות והמכירה הפרושים ברחבי הארץ".

"לקוח המוסר את מכשירו ייהנה מיידית ממכשיר חלופי, הנושא את מספרו האישי. בתום התיקון, תימסר הודעה ללקוח והוא יוכל לבחור האם להגיע לסניף או לקבל את המכשיר באמצעות שליחות", הוסיף אבנר.

פרטנר עורכת בימים אלה פיילוט לתוכנית במספר מרכזי שירות ומכירה ברחבי הארץ. פרטנר תאפשר לכל לקוח שמוסר את מכשירו לתיקון לקבל מכשיר חלופי, ללא שינוי מספר הנייד. במסגרת הפיילוט, הלקוח מוזמן לחזור ולקבל את המכשיר כעבור 3 שעות עד 48 שעות.

השירות מאפשר הפניית משאבים להענקת שירות מהיר יותר במגוון נושאים ללקוחות הממתינים במרכזי השירות, אומרים בפרטנר. במסגרת הפיילוט בוחנת החברה גם פעילויות שירותיות נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully