וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסקייפ הסלולרי הראשון

סוכנויות הידיעות

29.10.2007 / 12:40

ספקית הסלולר הבריטית 3 השיקה טלפון סלולרי שיאפשר ביצוע שיחות בחינם באמצעות שירות סקייפ

ספקית הטלפונים הסלולרים הבריטית 3 השיקה מכשיר חדש שיאפשר למשתמשים בו לבצע שיחות ללא תשלום על גבי הרשת באמצעות שירות הטלפון סקייפ. בנוסף, המשתמשים יוכלו לנצל את שירות המסרים המידיים של סקייפ, מסרה 3.

במכשיר החדש יהיה ניתן לבצע שיחות טלפון חינם באמצעות האינטרנט רק בתוך בריטניה, בשונה מהאפשרות הקיימת למשתמשי סקייפ באמצעות מחשבים, בה ניתן לבצע שיחות טלפון בזול לכל יעד בעולם.

לסקייפ 246 מיליון משתמשים רשומים ברחבי העולם והיא נחשבת לאחת מהחברות המעצבות מחדש את תעשיית הטלפון הגלובלית.

עד היום, סירבו מפעילות סלולריות לאפשר גישה חופשית לסקייפ באמצעות הסלולר על רקע חששות לפגיעה ברווחים. ניתן היה לקבל גישה לסקייפ ממגוון מכשירי סלולר אך רק בתנאי של הורדת תוכנה של צד שלישי. דבר זה הניע את מרבית המשתמשים מהשימוש בסקייפ באמצעות הסלולר.

"טלפון הסקייפ יהיה הדוגמה הראשונה למפעילת סלולר המשיקה מכשיר שמטרתו לאפשר שיחות ללא תשלום על גבי האינטרנט מטלפון סלולרי", נמסר מ-3. "לשם כך מתבקשת חברה חדשנית, שתאתגר את החשיבה המסורתית ותציע מוצר ששאר החברות עדיין נרתעות ממנו", אמר מנכ"ל סקייפ מייקל ואן סוואיי. "זוהי ניידות שלמה. סקייפ לקחה צעד ענק קדימה בזירת הסלולר".

מנכ"ל 3, קווין ראסל, אמר כי מטרת החברה היתה להפוך את האינטרנט בסלולר לנגיש יותר. "השירותים צריכים להיות קלים לגישה והמחירים צריכים להיות הוגנים", אמר ראסל. "הסלולר טומן פוטנציאל להרחבה מסיווית של הגישה לשיחות באמצעות האינטרנט".

הגישה לשירות, שיושק ב-2 בנובמבר, תהיה באמצעות לחיצה על כפתור המותקן על המכשיר עצמו. בנוסף לבריטניה, טלפון הסקייפ של 3 יושק במדינות כגון אוסטרליה, דנמרק, איטליה והונג קונג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully