וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: 75% מגולשי ישראל חיפשו עצמם בגוגל

מעיין כהן

31.12.2007 / 13:45

בגילאי 18-24 השיעור עומד על 90%. כ-75% אחוז מהנשאלים בסקר אמרו כי הם אינם מוטרדים מהמידע שזמין אודותיהם ברשת

מהגולשים בישראל ערכו חיפוש של שמם במנוע החיפוש של גוגל. כך עולה מסקר שערכו TBWA DIGITAL ומכון המחקר מדגם. בגילאי 18-24 מגיע שיעור זה ל-90%, ובגילאי 55 ומעלה הוא עומד על כ-60% מהנשאלים.

עוד בדק הסקר האם הנשאלים מצאו עצמם אי פעם מוטרדים מהמידע שזמין אודותיהם באינטרנט: 63% כלל אינם מוטרדים, ו-37% מצאו את עצמם מוטרדים במידה זו או אחרת מהמידע המופיע אודותיהם. בקרב דתיים שיעור הלא מוטרדים גבוה, והוא מגיע ל-72%, ובקרב מסורתיים שיעור הלא מוטרדים נמוך משיעורם בכלל המדגם והוא מגיע ל-51%.

כשנשאלו הנסקרים על מידת המאמץ שיהיה צורך להשקיע על מנת לאתר אותם באינטרנט או ליצור עמם קשר, כשליש סברו כי ניתן יהיה לעשות זאת די בקלות (32%), כשליש נוספים סוברים כי יצטרכו להשקיע בכך זמן אך בסופו של דבר יאתרו מידע (34%) ו-22% נוספים השיבו כי לדעתם יהיה מאוד קשה למישהו לאתר או ליצור עימם קשר בהתבסס על המידע הנגיש באינטרנט. 13% נוספים לא ידעו לאמוד את מידת ההשקעה הדרושה לאיתורם.

הסקר החודשי של TBWA DIGITAL ומכון המחקר "מדגם", בודק דפוסי שימוש וצריכה של מדיה דיגיטלית. הסקר נערך בדצמבר 2007 בקרב 400 חברי הפאנל האינטרנטי של מכון המחקר מדגם בגילאי 18+ באוכלוסיה היהודית.

לפי סקר שפורסם לאחרונה של מכון המחקר pew, כ-47% מהאמריקאים ערכו חיפוש עצמי במנועי חיפוש, שיעור הנשאלים שאינם מוטרדים ממידע הזמין אודותיהם דומה לסקר הישראלי (60%) ושיעור האמריקאים שסבורים שיהיה קל למדי לאתר אותם, קרוב ל-47% בהשוואה ל-32% בסקר הישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully