וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירים מפורסמים

רויטרס

27.1.2008 / 9:38

Qtrax משיקים תוכנה חוקית שתאפשר לגולשים להוריד מוסיקה בחינם בתמיכת פרסומות

Qtrax, אתר חוקי חדש לשיתוף קבצים המאפשר לחובבי מוסיקה להוריד מוסיקה בחינם, יאפשר להוריד 30-25 מיליון שירים המעוגנים בזכויות יוצרים, באישורן של חברות תקליטים גדולות. האתר ימומן על ידי פרסומות, ואת ההכנסות מהפרסומות יחלוק Qtrax עם חברות התקליטים.

בכירי Qtrax התחייבו שלחברה טכנולוגיית מעקב אשר תדווח לחברות התקליטים כמה פעמים הורד כל שיר, וכך תפצה כיאות את האמנים אשר השירים שייכים להם. הבכירים הוסיפו כי החברה מתמקדת כיום במציאת טכנולוגיות שיבטיחו כי הפלטפורמה שממנה יורידו המשתמשים את השירים נקייה מתוכנות ריגול ותוכנות "רעות" אחרות.

"אם אנחנו רוצים שאנשים יבואו לסביבה החוקית בה יוכלו להוריד את השירים, היא צריכה להיות טובה הרבה יותר מהקיים", אמר מנכ"ל החברה, אלן קלפפיץ.

חברות התקליטים ספגו פגיעה קשה מאתרי שיתוף הקבצים הבלתי חוקיים, אשר גורמים להורדות של מיליוני שירים בצורה בלתי חוקית מדי יום, ומביאים לירידה בהכנסות ממכירת שירים דיגיטליים וממכירת דיסקים.

כדי להשתמש בשירות החוקי והחינמי של Qtrax, יצטרכו המשתמשים להוריד את התוכנה למחשב שלהם. התוכנה תציג פרסומות בעת שתחפש את השירים שברצון המשתמשים לשמוע, ובעת ההורדה שלהם.

  • עוד באותו נושא:
  • qtrax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully