וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון ל-yes ו-HOT בועדת הכלכלה

ענת קם

29.1.2008 / 15:09

ערוצים 9, חינוכית 23 ו"מוסיקה 24" לא יכללו בחבילת הבסיס כפי שתובא לאישור מליאת הכנסת

הצעת החוק להקמת מערך שידורים דיגיטאלי-טריסטריאלי תעלה לאישור במליאה, כשהחבילה המוצעת תכלול רק חמישה ערוצים. בדיון שהתקיים היום בועדת הכלכלה של הכנסת, נפסלו הרוויזיות שהוצעו על ידי חברי הכנסת רוברט אילטוב וגלעד ארדן. אי לכך, הערוצים חינוכית 23, ערוץ המוזיקה 24 וערוץ 9 בשפה הרוסית לא ייכנסו בשלב זה לחבילת הבסיס.

הצעת החוק שהוגשה על ידי משרד האוצר, מציעה להקים מערך שידורים דיגיטאלי שיאפשר, באמצעות תשלום חד פעמי עבור ממיר מיוחד, קליטת הערוצים 1, 2, 10, 33 וערוץ הכנסת. הצעת החוק נועדה לאפשר צפייה בערוצים אלו ללא רכישת מנוי לכבלים או ללוויין בעלות גבוהה. במהלך ישיבות הועדה נידונה אפשרות הרחבת החבילה כדי שתכלול גם את חינוכית 23, מוזיקה 24 וערוץ 9 אולם היום הוחלט כי ערוצים אלו לא ייכנסו עדיין לחבילת הבסיס.

ליאוניד בלכמן, מנכ"ל ערוץ 9 אמר לוואלה ברנז'ה: "אנחנו מעודדים, לפנינו עוד הצבעה בכנסת ואני מאמין שהכל עוד יכול להשתנות. הדינמיקה עובדת לטובת ציבור הצופים שלנו."

יפה ויגודסקי, מנכ"ל הטלוויזיה החינוכית: "לא מדובר במאבק של הטלוויזיה החינוכית, אלא במערכה על השידור הציבורי במדינת ישראל. הטלוויזיה החינוכית היא ערוץ ציבורי הממומן מתקציב המדינה, לכן היא שונה מכל ערוץ מסחרי זה או אחר, ואין סיבה שבעולם שהיא לא תהיה חלק מחבילת ערוצי החינם. חברות הכבלים והלוויין לא הצליחו להעלות טיעון משכנע אחד, כנגד הכללת ערוץ 23 בחבילת החינם, וחמור עוד יותר, האוצר לא הצליח להעלות טיעון משכנע אחד."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully