וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגש ורוץ לרשת

אין דבר שדניס ויטצ'סבקי אוהב לראות יותר מאנשים שמביכים את עצמם בשיחות מסדרון. למרות זאת הוא מציל אתכם עם שלושה אתרים

אנחנו חיים בתקופה מאוד מעניינת. תכלס, זה לא שיש בעולם יותר מאורעות מעניינים מבעבר, אנחנו פשוט שומעים דיווחים מכל רחבי כדור הארץ בזכות טכנולוגיות תקשורת מתקדמות. אבל לפעמים זה פשוט לא מספיק – ידיעות אמיתיות יכולות להיות מעניינות, אבל הן אף פעם לא תהיינה טובות כמו ידיעות מפוברקות של כותבים מוכשרים.

יום אסל

האתר הראשון שלנו הוא אתר הידיעות המזויפות הפופולרי ביותר ברשת –The Onion. מדובר בעיתון סאטירי שבועי שיוצא לאור כבר 20 שנה, ומחזיק גם באתר אינטרנט שמתעדכן כל יום. הסאטירה בעיתון כל כך דקה, לעיתים, עד שעיתונים אמיתיים נוהגים לטעות ולקחת ידיעות מהאתר, אפילו שבמבט מעמיק הן מופרכות. הידיעה הגדולה של היום, אגב, היא "Roast" – מופע ירידות שקומיקאים עושים לחבריהם – שנערך למחמוד אחמדינג'ד על ידי מנהיגי העולם ושגרירים באו"ם.

ישו סופרסטאר

אתר אחר, מזויף לא פחות, הוא BBSpot. בניגוד ל'בצל', הידיעות שלו הרבה פחות מציאותיות, ורובן קשורות לדברים כמו טכנולוגיה ותרבות. אחת הידיעות המוצלחות ביותר שקראתי באתר אי פעם הופיעה בשנת 2002, על רקע נסיונות לעשות Overclocking (האצה בעזרת שינוי מהירות השעון) למעבדים. באותה תקופה, בכל כמה חודשים נשבר שיא חדש במהירות של מחשבים, ו-BBSpot לא היו יכולים להישאר אדישים. הפתרון שלהם היה ידיעה על אוברקלוקינג שנעשה לישו, אשר גרם לו לבצע נסים ונפלאות הרבה יותר מהר. "ראיתי את ישו הולך במסדרון" אומרת מרואיינת בכתבה, ומוסיפה ש"הוא נראה כאילו שתה 10 כוסות קפה. הוא הניח עלי את ידיו ואמר שהסרטן שלי נעלם. זה היה נכון, וכבונוס קיבלתי גם את הרגל הנוספת הזו!".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

עמותת דולפין

אבל לפעמים, במקרים נדירים מאוד, המציאות עולה על כל דמיון. בשביל המקרים האלה יש את Fark – אתר שאוסף ידיעות אמיתיות מרחבי העולם, כשהתנאי להצגתן הוא היותן מצחיקות או ביזאריות על גבול הבלתי-ייאמן. כך, למשל, אחת הידיעות שמופיעה עכשיו בעמוד הראשי עוסקת בשני בריטים שהשתכרו וניסו להגיע הביתה על כלי תחבורה מקורי במיוחד – דולפין. השניים הם הראשונים במדינה שהואשמו בהפרעה לדולפין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully