וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל וואלה: "עד הרבעון השלישי ניצור ערוץ מסחרי נוסף - פרסום בווידיאו"

מעיין כהן

21.2.2008 / 12:13

מנכ"ל וואלה: "נרחיב השת"פ בווידיאו לספקי תוכן נוספים ואת הפרסום באמצעותו לערוץ מסחרי"

"שיתוף הפעולה בווידיאו יורחב גם לספקי תוכן אחרים. עד הרבעון השלישי של השנה ניצור ערוץ מסחרי נוסף בתוך וואלה - פרסום בווידיאו". כך אמר הבוקר מנכ"ל , אילן ישועה, באירוע למפרסמים שנערך לרגל השקת שיתוף הפעולה בין וואלה ל-ICQ. וואלה מפעילה היום ערוץ וידאו המבוסס על תכני חברת yes בו משודרים פרקים מלאים מסדרות הדגל של חברת הלוויין.

שיתוף הפעולה בין וואלה ל-ICQ נחתם במארס 2007 והיה אמור לצאת לדרך לפני חצי שנה. קודם לחתימת ההסכם עם וואלה שיתפה ICQ פעולה עם נענע, במסגרת האסטרטגיה שלה לחבור לשותפים אסטרטגיים מקומיים בעלי תוכן ושירותים ולספק להם את שירות המסרים המיידיים.

ישועה הציג את שני התחומים אשר יהוו השנה מנועי צמיחה לוואלה - וידאו ומודעות טקסטואליות המבוססות על מערכת וואלה אדבנטג'. "הרי מה מעכב את המפרסמים מלפרסם בווידאו?", שאל ישועה. "הם רוצים מסה קריטית של צופים. אני בפירוש רואה השנה איך הפרסומות הטקסטואליות ופרסום וידאו, יחד עם מוצרים לגולשים שגורמים להם להישאר באתר, ייתנו למפרסמים את התועלת הכי גדולה. בהקשר הזה החיבור ל-ICQ הוא אסטרטגי. ל-ICQ יותר מ-1.2 מיליון צעירים המחוברים חמש שעות ביום. במסגרת שיתוף הפעולה נשיק קליינט משותף לוואלה ו-ICQ, שישלב את כל עולמות התוכן של וואלה".



מולי להב, סמנכ"ל השיווק של וואלה, הציג את המוצרים הפרסומיים שיוצעו בפלטפורמה המשותפת לוואלה ו-ICQ. ביניהם ניתן למצוא עמוד כניסה ממותג, פרסומת ריצ' מדיה על חלון השיחה עצמו וטיזרים. עוד דובר על מוצרים פרסומיים נוספים של וואלה, כמו השתלבות בהפקות מקור עם תוכן שיווקי ופרסום בסלולר שתציע וואלה במהלך 2008.



אורי גילים, מנהל חטיבת המסרים המידיים ב-AOL הכוללת את ICQ ו-AIM, דיבר על ווב 3.0 ועל פלטפורמות פרסום עתידיות. לדברי גילים, "על מנת להצליח בעולם הפרסום העתידי צריך לייצר יותר רלוונטיות, ולפרסם לאנשים מה שהם רוצים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully