וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט רוכשת את חברת YaData הישראלית

TheMarker IT

27.2.2008 / 11:39

החברה תספק למיקרוסופט טכנולוגיות מתקדמות לשוק הפרסום המקוון. צוות החברה ישתלב במרכז המחקר והפיתוח של מיקרוסופט בישראל

מיקרוסופט העולמית הודיעה היום על הסכם לרכישת חברת הסטארט-אפ הישראלית YaData, המפתחת כלים לזיהוי פלחי שוק ייחודיים של לקוחות. צוות החברה ישתלב במרכז המחקר והפיתוח של מיקרוסופט בישראל והפתרונות של YaData יוטמעו באמצעות קבוצת פתרונות הפרסום והתוכן של מיקרוסופט העולמית (Advertiser and Publisher Solutions Group).

YaData, הממוקמת בתל אביב, נוסדה ביולי 2006 וביצעה בינואר 2007 סבב גיוס בשווי של כ-4.4 מיליון דולר מהקרנות גיזה ועופר היי-טק. גם אורקל השקיעה סכום של כמה מאות אלפי דולרים בחברה. פתרונותיה של YaData מספקים למנהלי שיווק כלים אוטומאטיים לזיהוי קבוצות של לקוחות בעלי מאפיינים משותפים כקהלי מטרה לפעילויות שיווק.

אמיר פלג, מייסד ומנכ"ל YaData, אמר כי "YaData מאמינה בפוטנציאל הטמון בזיהוי ופילוח קבוצות של לקוחות על פי דפוסי התנהגות (Behavioral Targeting) כמוסיף ערך למפרסמים ויצרני תכנים באינטרנט. למיקרוסופט יש את החזון וההיקף העסקי הנדרשים לממש את הפוטנציאל הגלום בטכנולוגיות של YaData ולפתח פתרון פרסום מקוון חדיש מסוגו".

הטכנולוגיות של YaData ישתלבו בחטיבת פתרונות הפרסום והתוכן של מיקרוסופט העולמית ויוסיפו כלים של פילוח התנהגותי (Behavioral Targeting) לפלטפורמת הפרסום המקוון של מיקרוסופט. בכך אמורה YaData לסייע למיקרוסופט לשפר את החזר ההשקעה (ROI) של המפרסמים ולספק פרסום רלבנטי וממוקד יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully