וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגש ורוץ ולרשת

27.2.2008 / 14:03

זה רק נראה כאילו דניס ויטצ'בסקי מפרגן לכם את פינות החמד של הסייבר ספייס. האמת היא שהוא מנסה להשתלט על העולם. ועליכם

כשהגעתי אתמול לקניון הקרוב למקום מגוריי בשביל לקנות גלובוס, המבורגר ושוקו – גיליתי שההנהלה פתחה מתחם מיוחד לתחפושות פורים. החג הזה, מסתבר, מתרחש בעוד פחות מחודש. בדרך כלל, בשלב הזה כבר הייתי מחליט שאני לא מתחפש בחג ושאין לי בכלל כח אליו. אבל, השנה בכלל לא הייתי מודע לכך שהוא קיים. ככה זה, כשגומרים עם כל הסיפור הזה של בית-ספר וצבא, המושג "משלוח מנות" מקבל משמעות אחרת לגמרי וחגיגית לא פחות.

אבל אם אתם כבר מתחפשים, כדאי שתדעו מה אסור לעשות. אנשי האתר SomethingAwful ערכו לפני מספר שנים סיכול ממוקד לתחפושות האלווין שונות. גם אם אין לכם כוח לקרוא את כל הטקסט, מומלץ להסתכל על התמונות בשביל להבין תחפושת גרועה מהי.

היש צוהלת

ואם כבר תחפושות, אז כדאי לדעת שבמקומות שונים יש חוקים מקומיים שנוגעים לאנשים מחופשים. כך, למשל, בצפון קרולינה אסור לארגונים להיפגש כשחבריהם מחופשים. ואילו בעיר וולנאט, אשר בקליפורניה, לאף אחד אסור ללבוש תחפושת או מסיכה ללא אישור מהשריף.

כל החוקים האלה, כמו גם חוקים רבים אחרים, מופיעים באתר המשעשע "חוקים טיפשיים". לא כל החוקים הרשומים בו נכונים, אבל יש ברבים מהם מן האמת. ככה זה כשהמערכת המשפטית מבוססת על תקדימים וחוקים שלמים נחקקים בגלל מקרה ביזארי אחד – ביום אחד מגלים שאסור לכם לנעול מגפי קאובוי אם אין לכם לפחות שתי פרות, וגם שאסור ללקק קרפדות. מה אסור, מה?!

הייתי רוצה להיות מלך שלך

וכיוון שבחוקים טיפשיים עסקינן, כל הקטע הזה עם מערכת כלכלית שמבוססת על כסף נראה לי בזוי. למה, לכל הרוחות, אני צריך לעבוד ולהרוויח כסף כשאתם, קוראי היקרים, יכולים לעבוד ולספק את כל צרכיי ורצונותיי. בקיצור, אני רוצה להיות המלך שלכם. בבקשה, הרשו לי!

וכשאהיה מלך (כי בינינו, למה שלא תרצו שאפקד עליכם? אני אדם נוח לבריות), אשב כל היום מול המחשב ואשחק ב-Desktop Tower Defense – אחד המשחקים הקטנים והממכרים ביותר שידעה האנושות. מדובר בכותר אסטרטגיה פשוט ופשטני מאוד, בו מטרתכם היא לשים מגדלי ירי ולהגן על עצמכם מפני מפלצות מרושעות שרוצות לפלוש אל שולחן העבודה שלכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully