וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגש ורוץ לרשת

26.3.2008 / 12:43

קראו לו מרקו פולו של האינטרנט – דניס ויטצ'בסקי יוצא אל הלא נודע ומוצא עוד שלושה אתרים שחייכם לא שלמים בלעדיהם

העתיד כבר כאן

מדי פעם, אני יושב במשרד וחולם בהקיץ. הבוס יכול לצעוק עלי לעבוד כמה שהוא רוצה וגם ההודעות הרבות והחשובות שיש לי במסנג'ר לא מטרידות אותי - אני יושב וחולם. לעיתים קרובות מאוד, החלומות שלי עוסקים בצב הדמיוני שלי, בוחבוט, ובמסע האלגורי שלו אל עבר ראשות ממשלת הצבים הכלל-עולמית, אבל מדי פעם אני גם חושב על העתיד הורוד שצפוי לאנושות.

לפני כ-40 שנה, ישב ג'יימס ברי – כתב של מגזין ה-Mechanix Illustrated, וחשב איך החיים שלנו ייראו ב-2008. מחשבותיו פרסומו אז בגיליון נובמבר 68 של המגזין. כשקוראים את הכתבה הזו היום, מעניין מאוד לראות כמה מהדברים בה התבררו כנכונים, וכמה עדיין נחשבים למדע בדיוני.

החיים בלעדי

דבר נוסף שאני עושה בקשר לבוחבוט הוא תיעוד חייו הלא-אמיתיים, החל מיומן החלומות ועד לציטוטים נבחרים שלו. פנינות החכמה וההומור של הצב הזה מצליחות להצחיק אותי ברגעים הכי קשים של חיי, כשמתברר שהמים החמים נגמרו, החלב החמיץ, או שלושה מהדיסקים בגב התחתון נפרצו ולוחצים עכשיו על השק הדורלי.

הקטע הזה, של תיעוד ציטוטים נבחרים של אנשים לא-בהכרח-מפורסמים, קיים בהרבה מאוד קהילות. אחת הקהילות הללו, או, יותר נכון, אחד מהאוספים הגדולים של קהילות מקוונות הוא ה-IRC – Internet Relay Chat, פרוטוקול צ'ט וותיק, שעודנו פופולרי מאוד. לפני הרבה מאוד זמן, קם לו אתר אליו ניתן לשלוח ציטוטים מצחיקים ולדרג ציטוטים של אחרים, ששימש לאורך השנים את קהילת ה-IRC. כיום יש באתר חומרים שמספקים שעות של צחוק מתגלגל, במיוחד אם אתם חנונים.

כדור-רשת

ואם כבר בדברים עתיקים עסקינן, הידעתם שצב יכול לחיות מאות שנים, וצב דמיוני אפילו יותר מזה, אם אנשים מעבירים את הצורך לדמיין אותו בירושה? כן, כן, אני אומר זאת ברצינות תהומית. אך לא על זה רציתי לדבר אתכם, אלא על פונג.

הכותר הזה, שיצא לשוק לפני יותר מ-30 שנים, זכה לפני אי אילו שנים לגרסת רשת תלת-ממדית. בזמן האחרון, התפקוד שלי בעבודה התדרדר מאוד בגלל שגיליתי מחדש את המשחק הזה, Curveball שמו, והתחלתי לשחק בו שעות. עם זאת, המצאתי תיאוריה על פיה הוא מפתח את הרפלקסים – לא בטוח שהיא נכונה, אך היא מתאימה לי מאוד. ואולי, רק אולי, היא תתאים גם לכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully