וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגש ורוץ לרשת

אחרי היעלמות שקשורה בבית חולים והרבה סמי הרגעה, דניס ויטצ'בסקי חוזר עם לינקים לכל הסובלים כמוהו מפעילות מוחית מואטת ומעורפלת

בשבוע האחרון לא כתבתי את "הגש ורוץ לרשת", והסיבה לכך פשוטה היא – הייתי מסומם. אני לא רומז לכך שכשאני כותב את הטור בדרך כלל, אין לסמים כאלה ואחרים השפעה על הכתוב (כי באמת, אנשים, צב דמיוני בשם בוחבוט? זה לא משהו שקורה בלי עזרה).אבל, כפי שגיליתי, יש גם כמה סמים שלאו דווקא תורמים לכתיבה אלא מדכאים אותה. חלקם מוזרקים לאנשים בחדר ניתוח בשביל לגרום להם לישון ולשכוח, וזה בדיוק מה שקיבלתי.

אך כשהתחלתי להתאושש מהסמים הקשים מדי האלה, עלה בי התאבון לדברים מוזרים, ופניתי ישר לאינטרנט, כשאחד המקומות הראשונים בהם חיפשתי הוא יוטיוב, עם השם "דייויד לינץ'" בשורת החיפוש. כי באמת, לינץ' הוא האיש אליו הולכת ההתגלמות של המוזרות בשביל לקבל עצות מקצועיות. אחת התוצאות המעניינות ביותר (חוץ מזאת שבה שני בחורים פוגשים במקרה את דייויד לינץ' יושב בצומת רחובות עם פרה) היא סדרת הסרטונים "דייויד לינץ' – פותר הבעיות". כל כך אמיתי. כל כך מדהים. כל כך נכון!

ג'ק המרטש

מעולם, גם כשהייתי בשיא הסוטול מסמי ההרדמה, לא הבנתי את הקטע הזה עם הריטוש והעריכה המוגזמים שעושים לתמונות של אנשים בפוטושופ לפני פרסומן בפרהסיה. אבל מילא זה, לפעמים גם עושים את זה ממש רע. יש לא מעט דוגמאות של היעלמות פטמות מפתיעה, או היעדר ביזארי של ידיים ורגליים, ועכשיו יש גם בלוג שאוסף את כל אלה.

PhotoshopDisasters מוקדש כולו לאסונות פוטושופ שהגיעו לציבור הרחב. לפעמים זה מגעיל, לפעמים סתם מוזר, ובמקרים מסויימים – כמו זה של בחורה עם ראש שחור ובטן לבנה שמקפצת משמחה על אריזת דגני בוקר – זה מאוד מצחיק.

סולמות וחבלים

כשאתם מוצאים את עצמכם נאבקים עם פעילות שכלית מואטת ומעורפלת, עדיף שההוראות שתקבלו מאנשים תהיינה קצרות ותמציתיות כמה שיותר. במצבים כאלה, מרבית משחקי המחשב הופכים למסובכים מדי, בגלל שהמטרות בהם קשות מדי והשליטה דורשת הרבה מאוד ריכוז, יחסית.

בדיוק בשביל זה פותח You Have To Burn The Rope – משחק פלאש שמטרתו, הפשוטה יחסית, נמצאת כבר בכותרת. אבל אל תתנו לזה להרתיע אתכם – למרות הפשטות, יש כאן משחקיות מהממת ושיר סיום שיכול להתחרות בשירי סיום של משחקים אחרים בכבוד. וזכרו, אתם חייבים לשרוף את החבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully