וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגש ורוץ לרשת

הנצחת הלוחמים הנופלים מתקיימת גם במרחב הוירטואלי. דניס ויטצ'בסקי עם שלושה אתרי זיכרון לראש מורכן

כמו בשבוע שעבר, גם היום לוקח המדור חופשה מהפעילות הרגילה ומלאת רוח השטות בשביל לציין יום זיכרון. במשך השעות הקרובות יורכן הראש הקולקטיבי שלנו על מנת לזכור את הנופלים במערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה. הקישורים, אם כך, יהיו בהתאם.

האתר הראשון אליו נקשר היום מוכר היטב באינטרנט הישראלי, "יזכור" שמו. האתר, שמנוהל על ידי משרד הביטחון, מספק מצגי זיכרון אודות הנופלים ואף כולל את ספר "יזכור" בו מסודרים שמות הנופלים על פי תאריך נפילתם, או שם משפחתם. אם אתם מתכוונים להגיע לאחד מבתי העלמין הצבאיים היום, כדאי לכם להתעדכן באתר גם בהסדרי ההגעה לבתי העלמין.

יד לבנים

אתר ההנצחה השני שייך לארגון 'יד לבנים', שמטרתו היא להנציח את זכרם של חללי מערכות ישראל ולטפל במשפחותיהם. הארגון הוקם מספר חודשים לאחר הקמת המדינה, ומאז גדל והפך לחלק בלתי-נפרד מנוף השכול הישראלי, עם 92 סניפים ושלוחות ברחבי הארץ.

החלק באתר אליו אקשר היום הוא זה של אתרי ההנצחה. האתרים האלה, שנמצאים בכל חלקי הארץ, נועדו להנציח את זכרם של הנופלים, וחלקם אף הפכו למיצגים אמנותיים מרשימים. מעבר לכך, תוכלו למצוא בו גם מידע על הנצחה, מידע אינפורמטיבי אודות פעילות הארגון ומצגות אודות קרבות מרכזיים במלחמות ישראל.

לעד

לא רק חיילים נהרגים במדינה שלנו בעקבות סכסוך השכנים האכזרי שקיים כאן, גם אזרחים רבים הפכו במרוצת השנים לנפגעי פעולות איבה. כאן פעילות ההנצחה מתנהלת לא על ידי משרד הביטחון, אלא על ידי המשרד לביטוח לאומי.

האתר, כמו מקבילו במשרד הביטחון, כולל את רשימת ההרוגים בפעולות האיבה ופרטי הנצחה בדמות תמונות וביוגרפיות קצרות. ועכשיו, אפילו בלי לנסות להימנע מקלישאות אבל ישראליות, בואו ונקווה שהאתרים האלה יפסיקו להתעדכן בקרוב, ולא מפאת טיפול לקוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully