וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצרכניה: מה חדש ברשת

עידית פרנקל

20.5.2008 / 11:58

מדי יום בודקת עידית פרנקל את שער הדולר, מגלה את שוויו ויוצאת למסע קניות פרוע בכיכר המדינה של הרשת

לידיעת הקורא דויד ברוזה

בכל פעם שהמדור נתקל במעצבים שמשתמשים בתקליטים ישנים כבחומר גלם, נהיה לו מעט לא נוח. לא כי הוא חושב שערמות של וינילים מאובקים בבודיעם זה משהו שחשוב לחיות איתו, אלא פשוט מפאת המחשבה כי לפחות אחד או שניים מהתקליטים שהוקרבו למען היצירה והמיחזור בטוח שווים משהו.

אז בנימה מעט מסויגת, אם כן, הנה המלצה על העבודות של ג'ף דייוויס מברוקלין, שתחת המותג "וינילוקס" מייצר מיני מוצרים יפים ושימושיים לבית. כמו קערה לנשנושים, מסגרות לתמונות או תחתיות לשתייה חמה.

20 דולר

אובמה מי?

בארה"ב המרוץ הנשיאותי על סף נקודת הרתיחה, והצרכנייה, חייה פוליטית שכמותה, מחפשת את המקומות בהן תוכל לפרוש מרשרשיה על הדלפק ולבקש חולצה של טומי קרקטי בבקשה!

כי לנו לא אכפת אם תהיה זו הילארי או אולי אובמה שינפנפו לשלום מעל דוכן ההשבעה על מדרגות הבית הלבן בנובמבר 2008, כאן מרוצים לגמרי מחולצות התמיכה בראש העיר הכי נחשק בבולטימור של "הסמויה" (העונה החמישית או-טו-טו אצלכם) שנמצאו ב- cafepress.com, אתר שנותן למי שמספיק יצירתי את כל הכלים והחומרים להפקה והפצה של מוצרי פופ (ספלים, חולצות, פוסטרים וכו').

ולחשוב שרק לפני מספר שבועות התרעמנו פה על דלות ההיצע של המרצ'נדייז הרשמי של HBO.

18 דולר

עמק החיות המוזרות

כבר די הרבה זמן שהמדור מחפש ברשת את משפחת המומינים של טובה יאסון השוודית. למי שלא קרא, לא זוכר או היה צעיר מכדי להקשיב לתסכיתי הרדיו ברשת ב' (במסגרת שידורי "לבת ולבן ולמי שמתעניין") - משפחת המומינים חיה בעמק עלום ומונה את מומינאבא, מומינאמא מומין הבן וגם כמה חברים מוצלחים כמו סנופקין הנודד ומאי הקטנה והמופרעת.

למרות המאמצים לא נמצאה שום פינת ממכר אינטרנטית למוצרי המומינים, או לפחות לא אחת שדוברת אנגלית ומתומחרת בדולרים. לכן, התליון הזה מבית היוצר של פיפשואו - קולקטיב מעצבים מאנגליה, ייאלץ להספיק בינתיים.

12 דולר

סך כל הרכישה - 50 דולר כפול 3.36 = 168 שקלים. גרושים

  • עוד באותו נושא:
  • הצרכניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully