וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייפון דור 3: בתשיעי ביוני

דידי חנוך

20.5.2008 / 22:39

דיווח: מועד תחילת השיווק של האייפון הבא יהיה זמן קצר לאחר ההכרזה הצפויה בועידת המפתחים של אפל

ה-9 ביוני צפוי להיות תאריך ההכרזה של אייפון דור 3 מזה זמן רב. כעת מדווח אתר Gizmodo שבנוסף לאישור על ההכרזה בתאריך זה, יש אישור לכך שאפל תתחיל להפיץ את הסלולר שלה בגרסתו המחודשת זמן קצר לאחר ההשקה.

בספרד, לדוגמה, תתחיל ההפצה עם פתיחת חנות אפל הרשמית במדריד, ב-18 ביוני. מדינות אחרות באירופה יזכו לרענון האייפונים שלהן במועדים סמוכים.

רבים סברו שהאייפון יושק רק לקראת סוף השנה, כפי שקרה עם הדור הקודם של המכשיר. זאת מכיוון שהוא לא נצפה באתר FCC, רשות התקשורת האמריקאית שמאשרת כל מכשיר להפצה בארצות הברית. בדרך כלל, עוברים חודשים ממועד הופעת מכשיר באתר FCC עד תחילת שיווקו בארצות הברית.

כעת נראה שהאייפון דור 3י ושק קודם מחוץ לארצות הברית. אלא אם אפל הצליחה להגניב אותו מבלי שיבחינו בו או שקיבלה אישור להפיצו על בסיס אותו אישור סוג של האייפון המקורי. האפשרות השניה אינה סבירה, מכיוון שמדובר במכשיר שונה מאד מבחינת טכנולוגית, ובדיוק בתחומים בהם FCC בודקת מכשירים.

מקור אחר מסר לגיזמודו שהדור הבא של המכשיר צפוי להיות משווק באופן מקובל יותר, עם סבסוד של המפעילים הסלולריים ותמחור שייקבע בהתאם לכל שוק. זאת לעומת איסור הסבסוד של הדור הנוכחי והתמחור האחיד שקבעה אפל.

אם הדיווח של גיזמודו מדויק, הרי שניתן לראות בו פתח לתקווה גם בעבור הצרכן הישראלי. מכשירי דור 3 קשים בהרבה לפריצה ממכשירי דורות קודמים, והתמחור האגרסיבי יותר עשוי להגדיל את התמריץ של חברות הסלולר המקומיות לשווק את המכשיר גם בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully