וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גידול של 15.6% בהוצאה על אבטחת מידע בישראל

27.5.2008 / 12:37

שוק אבטחת המידע בישראל המורכב משירותים, חומרה ותוכנה הסתכם ב-2007 ב-192 מיליון דולר לעומת 166 מיליון דולר בשנת 2006

גידול חד של 15.6% נרשם בשנת 2007 בהוצאה על אבטחת מידע בישראל. שוק אבטחת המידע בישראל המורכב משירותים, חומרה ותוכנה הסתכם ב-2007 ב-192 מיליון דולר לעומת 166 מיליון דולר בשנת 2006. כך עולה מנתונים שמפרסמת חברת המחקר והייעוץ IDC ישראל, לקראת כנס אבטחת המידע שתערוך החברה ביום שלישי בשבוע הבא. הנתונים מבוססים על תוצאות ראשוניות של מחקר האבטחה השנתי.

"שוק אבטחת המידע היווה 4.2% מכלל ההוצאה על IT בישראל בשנת 2007. רמת הוצאה זו גבוהה יותר מרמת ההוצאה על אבטחת מידע במערב אירופה, אך מעט נמוכה יותר מזו שבארה"ב. אנליסטית תחום אבטחת מידע ב-IDC ישראל, חני שטרן, מציינת כי שוק אבטחת המידע בארץ צפוי לצמוח בממוצע ב-13.1% מידי שנה ולהגיע בשנת 2012 ל-356 מיליון דולר. קצב גידול זה הינו כמעט פי שלושה מקצב הגידול המקביל של כלל שוק ה-IT לאותה התקופה העומד על 4.8%. לדבריה, רמת ההוצאה בישראל על אבטחת מידע גבוהה משקפת מודעות גוברת של ארגונים ומיומנות של מטמיעי מערכות.לדברי שטרן, בשנה החולפת חל גידול בהוצאה על אבטחת מידע בענף הביטוח, שנובע מיישומם של רגולציות בתחום. כמו כן, בוצעו מספר פרויקטים משמעותיים בתחום אבטחת המידע בענף הטלקום.

מתוך כלל ההוצאה ב-2007, 34% מההוצאות היו על שירותים והיתר על חומרה ותוכנה. על פי המחקר קיים מעבר בשוק מפתרונות תוכנה לפתרונות חומרה. האנליסטית שטרן מציינת כי האתגר הגדול הניצב כיום בפני תעשיית אבטחת המידע בישראל הוא אתגר הניהול והקונסולידציה. "בשוק אבטחת המידע פועלים בארץ עשרות יצרנים ופתרונות שונים של חומרה, תוכנה ודגמים של שירות. יצרנים גדולים שרוכשים חברות קטנות בתחום ספציפי ומטמיעים את הפתרונות שלהם במוצריהם, מאפשרים ניהול טוב יותר של פתרונות האבטחה".טכנולוגיות שהובילו בשנה החולפת בשוק וצפויים להמשיך להוביל בשנים הבאות הם: DLP, Encryption, NAC, SIM, VOIP security, SOA security ו-WAF.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully