וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

20,000 לקוחות התניידו מסלקום

אמיתי זיו

28.5.2008 / 21:05

חברת סלקום היא המפסידה מתוכנית הניידות: 20 אלף לקוחות התניידו ממנה לחברות מתחרות. פלאפון ופרטנר הרוויחו יותר מ-10,000 לקוחות

חברת סלקום היא המפסידה מתוכנית הניידות: סלקום איבדה מעט יותר מ-20 אלף לקוחות, שהתניידו ממנה לחברות מתחרות, והיא חברת הסלולר היחידה שאיבדה מנויים כתוצאה מהרפורמה, שנכנסה לתוקף בדצמבר 2007. מספר המתניידים מסלקום הוא נטו - כלומר סיכום כלל העזיבות וההצטרפויות. הנתון נוגע רק ללקוחות שנקלטו כלקוחות אשראי (פוסט פייד) רגילים ולא ללקוחות כרטיסי חיוג (פרי-פייד).

לעומת זאת, פלאפון ופרטנר הרוויחו מהניידות, מעט יותר מ-10,000 לקוחות כל אחת, ואפילו מירס הוסיפה למצבת המנויים שלה כ-1,700 לקוחות מתניידים מחברות מתחרות. נתוני הניידות הללו מראים כי הרפורמה אינה איום ממשי על חברות הסלולר, משתי סיבות. ראשית, הגיוסים והמעברים בין החברות בלי שלקוחות שומרים על המספר שלהם ובלי קשר לתוכנית הניידות גבוהים מנתוני הניידות. ברבעון האחרון פרטנר ניצחה בגיוס לקוחות והוסיפה 24 אלף מנויים ברבעון. סלקום צועדת מעט אחריה עם 23 אלף מנויים. פלאפון גייסה הכי פחות לקוחות ברבעון האחרון - 13 אלף. סך כל העוזבים את סלקום בששת חודשי הניידות הוא פחות ממספר המנויים שהיא מגייסת ברבעון אחד - רבעון שנחשב לחלש בגיוס מנויים.

הראיה השנייה לחולשת תוכנית הניידות מנקודת המבט של חברות הסלולר היא התוצאות הכספיות של חברות הסלולר, שממשיכות להשתפר: פלאפון דיווחה על עלייה קטנה במחזור הרבעוני ל-1.173 מיליארד שקל, הכנסות פרטנר היו 1.588 מיליארד שקל, ובסלקום הסתכמו ההכנסות ב-1.595 מיליארד שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • ניידות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully