וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגש ורוץ לרשת

18.6.2008 / 16:38

אם אתם לא תבואו אל החו"ל, החו"ל מוכן לבוא אליכם. דניס ויטצ'בסקי יושב במשרד אבל מרגיש לגמרי בחלל

בשבוע שעבר כתבתי כאן על הקיץ הנוראי שהגיע ומילא את גופינו בזיעה, ושבעה ימים שחלפו לא סיפקו מזור לכל שונאי החום. אפילו צב המחמד הדמיוני שלי בוחבוט, שניחן בדם קר במיוחד, החל לטעון שהוא לא יכול לחיות ככה יותר והפך לאובדני. הפתרון שלי – לשלוח אותו לחו"ל.

אחד האתרים הכי שימושיים לפני נסיעה לחול הוא TripAdvisor – מערכת דירוג ושיתוף חוויות שמבוססת, כולה, על משתמשים. האתר יעיל במיוחד לחיפוש של בתי מלון והוסטלים, כיוון שברוב המקרים, מישהו היה שם קודם וחזר לספר על זה, אולי אפילו עם תמונות. בוחבוט, למשל, רצה להתאכסן ב-New York Inn אשר בניו יורק, אבל אז גילה שמדובר באחד מבתי המלון בעלי הדירוג הנמוך ביותר בעיר!

גם אנחנו שונאים לצאת מהבית

אם אין לכם היכולת לנסוע לחו"ל, אל תתייאשו. החו"ל יכול לבוא אליכם, גם אם אתם סגורים בין ארבע קירות ממוזגים (לא דבר רע לכשעצמו). כל זה, בעזרת רשת האינטרנט, שיכולה להביא שידורים חיים מכל רחבי העולם ישירות אל המסך שלכם.

לא מדובר בשידורי טלוויזיה, אלא בשידורי וובקאמים הנמצאים בכל רחבי העולם. האתר EarthCam כולל אוסף מאוד מרשים של מצלמות, שיכולות להראות לכם מה קורה בכל רגע נתון במקומות אקזוטיים כמו דמשק או נמיביה.

שגעון בחלל

אנחנו מודעים לעובדה שלא את כולם כדור הארץ מעניין. כוכב הלכת שלנו גדול, אבל לא מספיק גדול בשביל כמה אנשים. אלה מנסים כל הזמן לברוח אל החלל, לעזוב את האטמוספירה ולגלות אילו דברים מעניינים יש שם, בחוץ. אבל בשביל להגיע לחלל, צריך לצאת מהחדר הממוזג, ולא כולם מסוגלים לזה.

אמנם אין עדיין אינטרנט בגלקסיות השכנות, ולכן אין שם וובקאמים, אבל טלסקופים ענקיים יכולים לתת לנו הצצה אל המראות החוצניים. לנאס"א אפילו יש אתר שמספק בכל יום תמונה לחובבי אסטרונומיה. חלקן מתעדות תופעות שקורות על כדור הארץ, ואילו האחרות מראות לנו את היופי הנמצא מחוץ לגבולות מערכת השמש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully