וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפרץ המייל של שרה פיילין

טלי גולדשטין

18.9.2008 / 10:55

האקרים פרצו לחשבון המייל של פיילין בפורטל יאהו, בו היא משתמשת על מנת לטפל בנושאים עסקיים מתוקף תפקידה כמושלת

לשרה פיילין אין רגע מנוחה. מאז הוכרזה כמועמדת המפלגה הרפובליקנית לתפקיד סגנית הנשיא, התקשורת רודפת אותה וחושפת מדי יום שלדים חדשים בארונה של מושל אלסקה הבלתי מוכרת. הבוקר, דיווח ה"טלגרף" הבריטי כי כתובת המייל של פיילין נפרצה על ידי האקרים. ההאקרים הצליחו להשיג גישה לחשבון המייל של פיילין בפורטל יאהו, בו היא משתמשת על מנת לטפל בנושאים עסקיים מתוקף תפקידה כמושלת. ההאקרים חשפו כמה מסרים פרטיים שקיבלה פיילין מאז נבחרה על ידי המועמד הרפובליקני לנשיאות ג'ון מקיין.

חברים ב"אנונימוס", ארגון מקוון הידוע בהתנגדות שלו לסיינטולוגיה, נטל אחריות לפריצה והעלה באתר Wikileaks (אתר החושף מסמכים מודלפים) עותקים של שני מכתבים - רשימת קשר ותמונות משפחתיות.

מטה קמפיין, הגיב בזעם לפרשה ופרסם הצהרה בה נכתב: "זוהי פלישה מזעזעת לפרטיות המושלת והפרה של החוק. העניין הועבר לרשויות ואנו מקווים שכל מי שמחזיק ברשותו במיילים, ישמיד אותם".

הפרשה העלתה תהיות חדשות לגבי השימוש של פיילין בחשבון מייל לא ממשלתי כדי לנהל את עסקי המדינה. זאת מאחר ומייל לא ממשלתי אינו מאובטח ברמה המתאימה. עוד לפני בחירתה של פיילין למועמדת לתפקיד סגנית הנשיא, נחשף מנהגה זה כשמבקריה השיגו לידם מכתבים פנימיים של עוזרי המושלת, שתיעדו את התנהלותה.

חשבון המייל המדובר - gov.palin@yahoo.com - נמחק ועמו גם חשבון נוסף gov.sarah@yahoo.com, שנבדק על ידי הרשויות במסגרת החקירה המתנהלת נגד פיילין לגבי הפיטורין של גיסה השוטר על רקע מחלוקת אישית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully