וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השתלטות ידידותית

בזק בינלאומי השיקה מערכת שתאפשר לנציג תמיכה להשתלט על מחשב הלקוח, זאת רק לאחר שקיבל אישור לכך

בזק בינלאומי תשתלט לכם על המחשב, אבל רק אם תרצו בכך. החברה השיקה היום שירות פתרון תקלות מרחוק, שבמרכזו מערכת המאפשרת להשתלט על המחשב הבעייתי. חייבים לציין שלא מדובר בפתרון של בעיות התחברות, כיוון שהמחשב חייב להיות כבר מחובר לרשת האינטרנט כדי להשתמש באופציה החדשה. השירות מוצע חינם לכל לקוחות החברה.

השירות החדש, שמבוסס על פתרון WebEx Support Center של חברת סיסקו, מצריך מהמשתמש להכניס קוד חד פעמי בדף כניסה, ולהוריד למחשבו תוכנה באמצעותה יכול נציג השירות להתחבר למחשב, זאת לאחר שהלקוח מאשר את החיבור. לאחר מכן, רואה המשתמש את כל מה שהתומך עושה במחשב, ואף יכול למנוע ממנו גישה למקומות מסויימים.

חלק הזיהוי בממשק השירות תורגם כבר לעברית, אך מערכת ה-Support Center עצמה עדיין באנגלית בלבד. עם זאת, לדברי דני קונדריה - מנהל ידע בתחום השירות הטכני בבזק בינלאומי, השאיפה היא לתרגם את כל המערכת לעברית.


כל התקשורת בין נציג התמיכה לבין הלקוח מאובטחת, במטרה לא לאפשר גישה של צד לא מורשה למחשב. מעבר לכך, כל הפעולות שנעשות במחשבי הלקוח מוקלטות ונשמרות על ידי בזק בינלאומי. לדברי דני קונדריה, רק אנשים מעטים הקשורים לתפעול המערכת עצמה רשאים לגשת להקלטות האלה, שאינן נחשפות בפני כל עובדי החברה. בתקנון השימוש נכתב כי המידע של לקוח לא יועבר אלא במקרה קבל צו של רשות מוסמכת או במקרה והחברה סבורה כי חשיפת המידע דרושה לצורך מניעת נזק לגוף או לרכוש.



גילוי נאות: וואלה! ובזק בינלאומי הן חלק מקבוצת בזק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully