וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמדיניג'ד ומלחמתו בפייסבוק

לקראת הבחירות במדינה, הורה משרד התקשורת האירני על חסימת הגישה לאתר, ככל הנראה כי שימש במה למועמד האופוזיציה

אירן חסמה את הגישה לאתר פייסבוק לקראת הבחירות לנשיאות במדינה ביוני, במטרה למנוע מתומכיו של מועמד האופוזיציה המוביל נגד הנשיא מחמוד אחמדיניג'ד להשתמש באתר למען הקמפיין. כך דיווחה סוכנות הידיעות "אירנה". לפי מספר גולשי אינטרנט, האתר נחסם "בגלל שתומכים של חוסיין מוסאבי השתמשו בפייסבוק כדי להפיץ את עמדותיו של המועמד בצורה טובה יותר".

עובד של שירותי האינטרנט באירן שנשאל על העניין אמר כי משרד התקשורת במדינה הודיע על החלטתו לחברה. יחד עם זאת, לא התקבלה כל תגובה מהרשויות באירן על הטענות. חוסיין מוסאבי, המתחרה המוביל של אחמדיניג'ד בבחירות לנשיאות, היה בעבר ראש הממשלה במדינה, והוא נהנה מתמיכה של נשיא אירן לשעבר מוחמד חתאמי.

חסידיו של מוסאבי כבר החלו להגיב לחסימה, כאשר סיפקו מספר קישורים אלטרנטיביים דרכם ניתן להגיע לפייסבוק, כך דיווחה סוכנות הידיעות הצרפתית. "עלינו לדאוג שכולם יידעו על כך באמצעות האי-מייל", כתב אחד התומכים בעמודו של מוסאבי בפייסבוק. למוסאבי כ-5,200 תומכים בעמוד, שהינו אחד ממספר עמודי תמיכה בו באתר, והוא מציג פרטי ביוגרפיה והצהרות של המועמד. אחת מהתגובות בעמוד, נכתבה על ידי מוסאבי עצמו שטען כי "ממשלתו של אחמדיניג'ד פגעה בכבוד של כל האירנים מסביב לעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully