וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קישקשתא עולה על אוטוסטרדת המידע

ענת קם

29.6.2009 / 17:46

אתר אינטרנט של החינוכית יציע החל מהשבוע הבא את תכניות העבר וההווה של התחנה לצפיה חינם וגם שידור חי של "ערב חדש"

הטלוויזיה החינוכית תשיק בשבוע הבא את האתר החדש שלה בכתובת 23tv.co.il. האתר החדש יפעל כספריית VOD עם עשרות שעות של תכניות מוקלטות מכל השנים בהן: "זהו זה", "פרפר נחמד", "רגע עם דודלי", ו"שכונת חיים" וכן הפקות האקטואליה של החינוכית בהן "ערב חדש", "תיק תקשורת", "עושים סדר", "חוצה ישראל" ועוד. כל התכניות יהיו זמינות לצפייה חינם.

בנוסף, יכלול האתר עשרות סדרות דרמה ומקור, תכנית העשרה, תכניות חינוכיות והכנה לבגרות וגולשיו יוכלו לצפות בשידור חי בתכניות האקטואליה "עושים סדר" ו-"ערב חדש". חלק אחר באתר יוקדש לתכנים בלעדיים לאינטרנט של החינוכית, בהם מאחורי הקלעים של תכניות, ראיונות עם המגישים והמשתתפים, קטעי פספוסים ועוד. מנהל האתר והעורך הראשי שלו הוא רוני צייג.

את האתר החדש של טח"י ליוותה מראשיתו בשלב המכרז ועד היום חברת הייעוץ יוניונ, בבעלות גיורא פרבר ועמרי דולב. יוניונ מתמחה בפרויקטים המשלבים אינטרנט וטלוויזיה. האתר החדש הוקם באמצעות חברתScepia , שזכתה במכרז לתכנון, אפיון, עיצוב ופיתוח האתר החדש. עליית האתר תלווה בקמפיין פרסומי, אשר יעלה בטלוויזיה ובאינטרנט. הקמפיין כולל ששה סרטונים שהופקו על ידי חברת JCS, המפיקה את הפרומואים עבור החינוכית. האתר החדש יושק באירוע חגיגי שיתקיים בבית הטלוויזיה החינוכית בתל אביב ב-8 ביולי ב-19:30, במעמד שר החינוך גדעון סער .

מהטלוויזיה החינוכית נמסר: "עם השקתו של האתר החדש, החינוכית מיישרת קו עם המגמות הטלוויזיוניות והחינוכיות המתקדמות ביותר כיום. החינוכית היא עולם שלם של תכניות איכות, מכל הזמנים והסוגים, הפונות לכל אחד ואחד מאיתנו. עולם זה יהיה מעתה נגיש גם באתר האינטרנט של הערוץ. הסינרגיה בין תכני החינוכית לאינטרנט היא שילוב מנצח, שיזניק את התחנה קדימה ויציב אותה בחוד החנית של תעשיית האינטרנט-טלוויזיה בארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully