וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל ציוצים

ענת קם

26.7.2009 / 19:38

שנה אחרי ארצות הברית גם ישראל מצטרפת לקדחת הטוויטר. ואצלנו בפרובינציה: דרוקר ושלח בערוץ 10 מול עינב גלילי וגורי אלפי בגל"צ (ולא, התחרות היא לא את מי יסגרו קודם)

אחרי יונה ויזנטל ואשטון קוצ'ר, גם עפר שלח ורביב דרוקר יפתחו חשבון בטוויטר. בתכנית "המקור" שתשודר הערב (ראשון) יודיעו השניים על פתיחת החשבון לצורך כתבה שמכינה נסלי ברדה על הרשת החברתית, שתבחן את היקף פעילותה והשפעתה בישראל. לצורך הכתבה יודיעו שלח ודרוקר על תחרות עם חשבון טוויטר שיפתחו עינב גלילי וגורי אלפי, בה ייבחן איזה חשבון יזכה למספר העוקבים הגדול ביותר תוך שבועיים, עד לשידור הכתבה.

המודל לתחרות בין החשבונות הוא התחרות המאולתרת שהתקיימה בין השחקן והמפיק אשטון קוצ'ר ורשת החדשות CNN לפני כשלושה חודשים. במשך מספר ימים פרסמו שני הצדדים בצורה משמעותית את חשבונותיהם במטרה להגיע ראשונים למיליון עוקבים אחר החשבונות, כולל הבטחות לפרסים לעוקב המיליון. קוצ'ר ניצח לבסוף בהפרש קצר - חשבונו זכה לעוקב המיליון חצי שעה לפני החשבון של CNN.

לתחרות נבחרו גלילי ואלפי כדי לעמת את שלח ודרוקר עם צמד תקשורתי מוכר. השניים כיכבו בתכניות טלוויזיה רבות אך הבחירה בהם התקיימה דווקא על רקע הגשתם המשותפת את תכנית הצהריים בגלי צה"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully