וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטנר זוכה לבלעדיות על האייפון בחנויות

אמיתי זיו

31.8.2009 / 7:13

הישג לפרטנר: רוכשי אייפון בחנויות היבואנית איי-דיגיטל יחוייבו להצטרף לרשת אורנג'. גם פלאפון היתה במגעים עם יבואנית אפל - שלא הבשילו לכדי הסכם

חברת פרטנר וחברת איי-דיגיטל, יבואנית מוצרי אפל לישראל, עומדות לחתום בימים הקרובים על חוזה הפצה, שבמסגרתו כל מכשיר אייפון שיימכר בחנויות איי-דיגיטל יימכר בצמוד לחוזה עם פרטנר וכרטיס sim שלה.

שיתוף פעולה בין חברות סלולר לבין זכייניות אפל מתקיים במדינות רבות בעולם. למשל, בארה"ב חנויות אפל-סטורס משווקות את מכשירי האייפון יחד עם חוזה סלולרי עם חברת at&t. ואולם במרבית המדינות יש לאפל ממילא מפעילה סלולרית אחת בלבד שמייבאת את האייפון, ואילו בישראל ישווקו אותו שלוש החברות הסלולריות.

ככל הידוע, גם פלאפון היתה במגעים דומים עם איי-דיגיטל, אך ההסכם ייחתם עם פרטנר בבלעדיות, לפחות לתקופה ראשונית. כך, מבחינת פרטנר זהו הישג שיתרום למיצוב החברה כמזוהה כיבואנית הרשמית של מוצרי אפל.

מנגד, לאיי-דיגיטל אין דריסת רגל משמעותית ביחס לחברות סלולר אחרות בשוק. כיום יש לחברה סניף אחד בקניון רמת אביב, סניף שני ייפתח בימים הקרובים בדיזנגוף סנטר, ועוד שני סניפים, בחיפה ובירושלים, ייפתחו בשנה הקרובה - לעומת עשרות נקודות הפצה שיש לכל חברת סלולר בקניונים ובמרכזי קניות. נציגי פרטנר יהיו בחנויות איי-דיגיטל, יחתימו לקוחות שרכשו אייפון על חוזים ויספקו להם כרטיס sim.

כבכל חוזה הפצה (דוגמת זה שיש לפלאפון ברשת סופר-פארם), פרטנר תשלם עמלה לאיי-דיגיטל על כל לקוח שיצטרף אליה בחנויות החברה. זהו המשך של שיתוף הפעולה בין פרטנר לאיי-דיגיטל, בו שיווקה פרטנר בשנה האחרונה מוצרים של אפל ומחשבי מק.

מפרטנר סירבו להתייחס לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully