וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלקום ונטוויז'ן בדרך למיזוג?

23.9.2009 / 14:33

נוחי דנקנר מאחד פעילות התקשורת? החברות אישרו כי מתקיימים מגעים ראשונים בנושא. המהלך אינו אפשרי כרגע מבחינה רגולטורית

חברת סלקום שבבעלות אי.די.בי שבשליטת נוחי דנקנר הודיעה היום כי היא בוחנת מיזוג עם החברה האחות נטוויז’ן מחברת הסלולר נמסר כי המגעים עם ספקית האינטרנט והטלפוניה הם בשלבים ראשוניים וכי בשלב זה, הדבר אינו אפשרי מבחינת חוקית.

בחודש שעבר הודיעו החברות הבנות האחרות של אי.די.בי, דיסקונט השקעות וכלל תעשיות, על התקדמות בעסקת בעלי עניין שבמסגרתה ירכשו 15.2% ממניות נטוויז’ן מידי אלרון תעשיות לפי מחיר של 49.6 שקל למניה, הגבוה ב-30% ממחירה בבורסה ובתמורה כוללת של כ-228.7 מיליון שקל.

ברבעון השני של 2009 רשמה נטוויז'ן שיפור של 28% ברווח התפעולי שהסתכם ב-36 מיליון שקל. החברה הציגה רווח נקי של 25.4 מיליון שקל לעומת 20.5 מיליון שקל ברבעון המקביל - שיפור של 24%. תזרים המזומנים של החברה צמח מ-26 מיליון שקל ברבעון המקביל ל-40 מיליון שקל ברבעון השני.

נטוויז'ן עוסקת בשלושה תחומי פעילות עיקריים: אספקת שירותי קישוריות לאינטרנט (IPS), אספקת שירותי טלפוניה בינלאומית ואספקת שירותי תקשורת מנוהלים. בנוסף, מחזיקה החברה ב-50% מהון המניות המונפק של נענע10 ומחזיקה ב-53.4% ממניותיה של נטוויז'ן העוסקת בפיתוח יישומי אינטרנט.

על פי נתוני משרד התקשורת, מחזיקה החברה בכ-33% מנתח השוק בשיחות הבינלאומיות ועל פי הערכותיה, מחזיקה גם בנתח שוק של כ-36% ממנויי האינטרנט המהיר בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully