וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

U2 קרעו את יוטיוב

עינב שיף

26.10.2009 / 9:17

הלהקה האירית עשתה היסטוריה והעבירה בשידור חי מופע מלא ביוטיוב, במה שצפוי להיות עתיד המופעים החיים ברשת

U2 ערכו הלילה (שני) היסטוריה נוספת בתולדות המוזיקה הפופולרית, כשהעבירו לראשונה מופע מלא בשידור חי ביוטיוב. הלהקה האירית הנחשבת לגדולה בעולם הופיעה באצטדיון הרוז בול בלוס אנג'לס מול קהל שיא של 96,000 אנשים ומול מיליונים אשר ישבו מול מסכי המחשב. הנתונים המדויקים טרם פורסמו, אולם ההערכה היא כי ערוץ היוטיוב הרשמי של הלהקה ישבור את שיא הכניסות לאתר בזמן נתון.

2U בהופעה חיה ביוטיוב. אסור להשתמש
היסטוריה. U2 הלילה ביוטיוב/אסור להשתמש

את הערב פתחו הבלק אייד פיז, שאירחו את סלאש, גיטריסט גאנז אנ' רוזס לשעבר שביצע אתם את הלהיט הגדול של ההרכב, “Sweet Child O` Mine".

לאחר מכן עלו בונו, דה אדג', לארי מולן ואדם קלייטון לבמה המיוחדת של טור ה"360", הקרוי בשל המבנה העגול עליהם הם מופיעים. המופע עורר גלים גם בטוויטר, שם משתמשים רבים קישרו לעמוד המופע והתגית #U2WEBCAST הפכה לאחת הפופולריות והמבוקשות ברשת החברתית. כעת הציפייה היא שלהקות רבות ימשיכו להקרין מופעים ביוטיוב, תחילה בחינם ולאחר מכן בשיטת פיי-פר-ויו, ובכך להגדיל את רווחי המופעים, שממילא הפכו למקור ההכנסה של הלהקות כתוצאה מהתרסקות שוק התקליטים בעולם. גם בונו, סולן U2, הודה בראיון ל- Spinnermusic כי התאכזב מנתוני המכירות של אלבומה האחרון של הלהקה, “No Line On The Horizone".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
U2 בהופעה. Chris Pizzello, AP
בונו ודה אדג', הלילה בלוס אנג'לס/AP, Chris Pizzello

U2 צפויים להגיע לישראל לקראת חודש ספטמבר 2010. הלהקה מיוצגת על ידי לייב ניישן, אשר מייצגת גם את מדונה והייתה מרוצה למדי מהצלחת מופעיה של מלכת הפופ בישראל, בהפקת שוקי וייס. בעקבות זאת, אמני החברה צפויים לפקוד את ישראל, ביניהם U2, שכבר הודיעה על הופעות בטורקיה ויוון באזור ספטמבר.

U2 בהופעה. Chris Pizzello, AP
U2 בהופעה/AP, Chris Pizzello
  • עוד באותו נושא:
  • u2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully