וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה בירת קנזס שינתה את שמה ל"גוגל"?

בירת קנזס שבארה"ב מאוד רוצה לקבל אינטרנט במהירות שיא, אז היא שינתה את שמה מטופיקה ל"גוגל" כדי לשכנע את החברה לקיים בשטחה ניסוי בשירות האינטרנט החדש שלה

ראש עיריית טופיקה, בירת קנזס, חתם אתמול על החלטה שמשנה את שמה של העיר למשך חודש מרץ ל"גוגל, קנזס – עיר הבירה של הסיבים האופטיים". זהו אינו שינוי חוקי של השם אלא רק קמפיין שנועד לגרום לאנשים לכנות את העיר בשם "גוגל" במטרה לשכנע את ענקית הטכנולוגיה להפוך את טופיקה למוקד הניסוי שלה בתשתית אינטרנט המאפשרת מהירות גלישה גבוהה במיוחד, כך דיווח אתמול (שני) העיתון "טופיקהקפיטל ג'ורנל".

בחודש שעבר גוגל הודיעה כי בכוונתה למכור תשתית אינטרנט שתאפשר מהירות גלישה של 1 ג'יגהבייט לשניה – בערך פי 100 ממהירות הגלישה הנפוצה היום בארה"ב. בשלב ראשון, היא מתכננת לספק את השירות ל-50,000 עד 500,000 בתי אב. כעת מקווה ראש העיר ביל באנטן כי היוזמה החדשה תבדיל את טופיקה מערים אחרות שנלחמות לקבל האינטרנט המהיר, ותמשוך את תשומת ליבה של החברה.

זאת לא הפעם הראשונה שטופיקה משנה את שמה באופן זמני. באוגוסט 1998 ראש העיר דאז אישר לשנות את השם ל"טופיקצ'ו", כמחווה לדמות מתוך הסדרה "פוקימון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully