וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר סוסיתא מחללית

10.3.2010 / 12:53

My Space היא הרשת החברתית האיטית ביותר, כך חושף דו"ח חדש. וזו כנראה הצרה הקטנה ביותר שלה

כאילו לא מספיק ש-My Space היא רשת חברתית שהולכת ודועכת – עכשיו מתברר שהיא צולעת גם בנתון הבסיסי של מהירות תגובה. לפי דו"ח שהוציאה חברת AlertSite המנטרת אתרים, מיי-ספייס היא הרשת החברתית האיטית ביותר. זמן טעינת עמוד בה הוא 5.04 שניות – כמעט פי שלוש מהמתחרות. לפייסבוק, למשל, לוקח רק 1.67 שניות. לטוויטר – 1.78 שניות וברשת החברתית-עסקית LinkedIn לא תצטרכו לחכות יותר מ-1.96 שניות.

"כשמדובר בטעינת עמודים, מיי-ספייס היא תרח זקן בהשוואה למתחרותיה", קובע אוליבר צ'יאנג בפורבס. צ'יאנג מתייחס לאמירתו של מנהל הטכנולוגיה של Alertsite, כי ההבדל טמון בכך שבעמודיה של מיי-ספייס יש יותר תכני מולטי-מדיה כבדים לטעינה, באומרו כי כך גם ביו-טיוב המהיר. זמן הטעינה באתר הוידאו הוא רק 2.78 שניות.

בכל מקרה, כנראה שזמן טעינה הוא מדאגותיה הקטנות יותר של מיי-ספייס, שסובלת מטלטלות קשות כבר זמן רב ונאלצת לתמרן בין הקשיים של זליגת משתמשים למתחרים לבין חוסר יציבות בהנהלה. מ-2008 נמצאת הרשת בצניחה בכל הפרמטרים הרלוונטיים. לאחר תקופה של חוסר יציבות, בה פוטרו כ-30% מעובדי החברה, פוטר לאחרונה גם מנכ"ל החברה אוון ואן-נטה, לאחת פחות משנה בה מילא את התפקיד. כעת מנסה מיי-ספייס להציל את עצמה על ידי מיתוג מחדש כהמקום אליו באים כדי לגלות תכני בידור חדשים.

  • עוד באותו נושא:
  • myspace

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully