וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמן הבלוגרים של אורנג'

18.3.2010 / 11:19

אורנג' השיקה את מועדון הבלוגרים של Orange Time. בשלב הראשון יתבקשו בלוגרים נבחרים לדרג סרטים המופיעים באתר החברה

אורנג' מנסה להתחבר לבלוגספירה הישראלית. באירוע שקיימה אמש החברה היא הכריזה על פעילות תחת הכותרת "מועדון הבלוגרים של Orange Time", עם מספר בלוגרים ומשתמשי טוויטר להם זיקה לתחום הקולנוע והטלויזיה. לפני כשנה השיקה החברה את אתר Orange Time, המספק לגולשיו תכני מולטימדיה למחשב ולטלפון הסלולרי. כחלק מהמהלך פתחה החברה בלוגיה קטנה בה כלולים כמה מהבלוגים הבולטים בישראל, ביניהם "סינמסקופ" – בלוג הקולנוע של המבקר יאיר רוה, ו"ולווט אנדרגראונד" – בלוג העיתונות של דבורית שרגל. כעת מנסה אורנג' להרחיב את זיקתה לעולם תוכן הגולשים, כאשר היא מבקשת מכמה עשרות בלוגרים לקחת חלק בפעילות שלה.

פעילות ההשקה של המועדון תאפשר לבלוגרים שנבחרו לצפות בחינם בכל תכני Orange Time במשך חודש. לאחר מכן הם יפרסמו פוסט בו יבחרו את שלושת הסרטים הטובים ביותר באתר, לטעמם. גולשי אתר Orange Time יתבקשו לבחור מבין הפוסטים הללו את זה המועדף עליהם. הפוסט שיגיע למקום הראשון יזכה את כותבו במערכת קולנוע ביתי. אורנג', וחברת בלינק המנהלת את פעילות המדיה החברתית שלה, לא חשפו באיזה פעילויות נוספות מתכננת החברה לשתף את קבוצת הבלוגרים שנבחרה, אך נאמר כי מדובר ביריית פתיחה לפעילות ארוכת טווח.

הפעילות הושקה באירוע בו אירחה אורנג' את הבלוגרים במשרדיה בראש העין. יניב זך, העורך הראשי של האתר, גילה שטווח הגילאים של משתמשי האתר נע בין 25 ל-35, שרוב המשתמשים הם נשים ושהז'אנר הקולנועי הנצפה ביותר הוא קומדיות רומנטיות. מנכ"ל בלינק שגיא חמץ הגדיר את הסיפתח כ"פעילות השקה ייחודית ברשת הישראלית" והצהיר כי אורנג' תשמח לשמוע מהבלוגרים איך לשפר את שירות Orange Time ומה לדעתם צריך להיכלל בו.

את הערב חתמה הקרנה של הסרט "ממזרים חסרי כבוד" של הבמאי קוונטין טרנטינו, שהתקיימה בפאב של אורנג'. להקרנה קדמה הרצאה של יאיר רוה. הסרט זמין לצפייה באתר Orange Time ובהתאם לכך אף הוקרן לבלוגרים דרכו, אך תקרית מביכה מעט נרשמה כאשר זרימת הסרט נעצרה באמצע ולא הצליחה להתחדש. אנשי אורנג' אמרו כי מדובר בתקלה ברשת התקשורת המקומית, והמשיכו את הקרנת הסרט באמצעות עותק DVD.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully