וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: חבילות גלישה וכרטיסי SIM לאייפד

אמיתי זיו

3.6.2010 / 8:00

חברת פלאפון מתכוונת להשיק שתי חבילות במהירויות גלישה שונות במחירים של 119 שקל בחודש ו-139 שקל בחודש. בשתי החבילות יוגבל נפח הגלישה החודשי לעד 10 ג'יגה בייט

בשורה משמחת לכל רוכשי האייפד בחו"ל או למי שמתכוון לרכוש את המכשיר: חברת פלאפון תחל בשבוע הבא לשווק חבילות גלישה למחשב הטאבלט, בתוספת כרטיסי מיקרו-סים, כרטיסי SIM קטנים המתאימים למכשיר מבית אפל.

ל-TheMarker כי פלאפון מתכוונת להשיק שתי חבילות - הראשונה תעלה 119 שקל בחודש ותאפשר גלישה סלולרית במהירות הורדה של עד 3.6 מגה-ביט לשנייה. החבילה השנייה תעלה 139 שקל בחודש ותאפשר גלישה סלולרית במהירות הורדה של עד 7.2 מגה-ביט לשנייה. בשתי החבילות ישנה מגבלה על נפח גלישה חודשי של עד 10 ג'יגה-בייט. מחיר ה-SIM יהיה תשלום חד פעמי של 99 שקל.

בתחילת מאי החלה אפל העולמית לשווק את הדגם השני של מכשיר האייפד, המאפשר חיבור לאינטרנט הסלולרי. הדגם הראשון של המכשיר היה מצויד רק בקישוריות WiFi. עבור רוכשי מכשיר מהדגם הראשון, פלאפון מציעה ראוטר WiFi סלולרי זעיר בשם MiFi, במחיר חבילת גלישה של החל מ-139 שקל לחודש. המוצרים מיועדים ללקוחות כל חברות הסלולר, ואינם מחייבים מעבר לחברת פלאפון.

שיווק ה-MiFi וחבילות הגלישה עבור מכשיר האייפד - הוא חלק מהאסטרטגיה החדשה שעליה הכריזה פלאפון לאחרונה, לחזק את נוכחות החברה בפעילות של אינטרנט סלולרי. פלאפון, כמו יתר חברות הסלולר בישראל, עתידה לשווק גם את מכשיר האייפד עצמו, אך אפל מתקשה לעמוד בדרישה למכשיר ולכן ההשקות מחוץ לארה"ב מתעכבות. בשבוע שעבר הושקו המכשירים בתשע מדינות בעולם, בהן יפן, ספרד, צרפת וקנדה. הערכות הן שההשקה בישראל תתרחש כפי הנראה בעוד כמה חודשים, אך הדבר תלוי בקצב הייצור וסדר העדיפויות של חברת אפל.

האייפד והאייפון הם מוצרי "זוללי" פס רחב. מסיבה זו החליטה לאחרונה חברת AT&T המשווקת את מוצרי אפל, להפסיק למכור חבילות גלישה ללא הגבלה ובמקום זה גובה החברה 15 דולר לחודש עבור חבילות בנפח 200 מגה-בייט ו-25 דולר עבור חבילות בנפח 2 ג'יגה-בייט. החברה ממשיכה למכור חבילות ללא הגבלה למכשיר האייפון. ההחלטה להגביל את החבילות לאייפד נובעת מהחשש כי המכשיר ישמש תחליף טלוויזיה, כלומר בעלי המכשירים יורידו אליו סרטים באמצעות הרשת, וכך יעמיסו על רשת החברה תעבורת נתונים מעבר ליכולותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully