וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקרים ישראלים: הפלנו את אתר הבורסה הסעודית

הנקמה לא איחרה להגיע: אחרי הפלת אתר הבורסה הישראלית ואתר חברת התעופה אל-על, טוענת קבוצת האקרים ישראלית כי תקפה את אתר הבורסה הסעודית והפכה אותו ללא זמין

קבוצת האקרים שמזדהה כישראלית טוענת הערב (שלישי) כי הפילה את אתר הבורסה הסעודית. הקבוצה, שמזדהה בשם IDF Team, מתקיפה את אתר הבורסה בערב הסעודית והופכת אותו ללא זמין. הדבר נעשה, כביכול, כנקמה על הפלת אתר הבורסה הישראלית ואתר חברת התעופה אל-על.

"כיוון שהאקרים מטופשים מערב הסעודית החליטו להתקיף אתרים כמו זה של אתר שדה התעופה אל-על (הטעות במקור - ד.ו) ואתרי בנקים ישראלים, אתר הבורסה הרשמי של בורסת ערב הסעודית לא יהיה זמין, וזו רק ההתחלה", נכתב בהודעה של ההאקרים. "אם ההתקפות המטופשות תמשכנה, נעבור לשלב הבא שישבית את האתרים לתקופה ממושכת יותר - שבועות או אפילו חודשים".

לא מדובר בפעולה יוצאת דופן. קל מאוד להפיל אתרים בימינו באמצעות כלים שזמינים לכל משתמש אינטרנט, כשהתהליך הוא חצי-אוטומטי. מה שייחודי כאן הוא הכנסת אידאולוגיה - יצירת תדמית של מלחמה בין האקרים פרו-ישראלים לאנטי-ישראלים. יצוין כי לא מדובר בתקיפה של תשתיות קריטיות, כי אם של אתרים מסחריים - בדרך כלל כאלה עם רמת אבטחה נמוכה יחסית. והרמה הזו אינה תוצר של מחדלי אבטחה, כי אם של רמת עניין נמוכה באתרים המדוברים.

עוד בנושא:

האקר ישראלי: פירסמתי פרטי 30 אלף משתמשים ערבים
הסעודים מודים: האקר ישראלי חשף פרטי אשראי שלנו
ההאקר הסעודי: "אמשיך לפגוע בישראל אינטרנטית"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully